Travians, browserbased game

Thea

Travians, browserbased game
Goedenavond,

Mijn vader van 76 heeft iets te veel "gespeeld" via Internet Explorer met
als resultaat dat hij nu te pas en te onpas op internet wordt geplaagd door
een inspringend scherm van het spel Travians. Gevolg is dat zijn browser
steeds wordt afgesloten vanwege een DEP-melding.
Travians is een browserbased game.
Weet iemand hoe ik hem kan helpen en hem hiervan kan verlossen?
Ik heb gegoogled maar kan niets vinden over hoe dit te verwijderen uit zijn
Internet Explorer.

Bij voorbaat dank voor een serieuze reactie.
Mamamegs [MVP]

Re: Travians, browserbased game
Op woensdag 12-8-2009 tiepte Thea de volgende wijze woorden :
> [...]
> Weet iemand hoe ik hem kan helpen en hem hiervan kan verlossen?
> Ik heb gegoogled maar kan niets vinden over hoe dit te verwijderen

Krijg je de melding ook als je IE opstart zonder addons? Klik
op Start en dan in het zoekvlak typ je iexplore.exe -extoff,
dan druk je op <enter>.

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

Thea

Re: Travians, browserbased game
Dank Mamamegs voor zover. Ik zal dit doorspelen aan mijn vader. Ik zal posten
wat het result is.

"Mamamegs [MVP]" wrote:

> [...]

> Krijg je de melding ook als je IE opstart zonder addons? Klik
> op Start en dan in het zoekvlak typ je iexplore.exe -extoff,

FredW

Re: Travians, browserbased game
On Wed, 12 Aug 2009 10:12:02 -0700, Thea
<Thea@discussions.microsoft.com> wrote:

> [...]
>Weet iemand hoe ik hem kan helpen en hem hiervan kan verlossen?
>Ik heb gegoogled maar kan niets vinden over hoe dit te verwijderen uit zijn

Travians:
http://www.travians.com/
http://www.travian.nl/

Accounts voorkeuren - verwijder account:
http://help.travian.nl/index.php?type=faq&mod=610
(even doorbladeren naar beneden.)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Travian
En hier nog de Travian-Wiki
http://wiki.travianteam.com/mediawik...hp/Hoofdpagina
http://travian.wikia.com/wiki/Travians

En zo kun je het account verwijderen:
http://wiki.travianteam.com/mediawiki/index.php/Profiel
(via Account)

Ik had nog nooit van dit spel gehoord maar met wat Googelen heb ik
bovenstaande gevonden.

Je moet dus via het account van je vader inloggen
en dan het account verwijderen.

Bovendien lijkt het er op dat een spel een aantal weken duurt, waarna
alles ten einde is, de accounts worden opgeheven en men daarna weer
opnieuw kan beginnen.

--
Groeten van Fred W. te H.
De dialogen die ik met mezelf voer,
Thea

Re: Travians, browserbased game
Dank u Fred voor alle adviezen. U heeft er werk van gemaakt dat zeer
gewaardeerd wordt. Ik heb de relevante zaken aan mijn vader doorgespeeld.
Even afwachten maar of het gaat lukken.
Ik laat het nog weten.

"FredW" wrote:

> [...]
>
> Bovendien lijkt het er op dat een spel een aantal weken duurt, waarna
> alles ten einde is, de accounts worden opgeheven en men daarna weer

Ooypunk is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Re: Travians, browserbased game
Travian (zonder S) heb ik een poos geleden ook gespeeld. Zoals u zegt: een browser-based game. Er hoeft dan ook geen software geinstalleerd te worden om het spel te spelen. Dus of uw vader nu het spel heeft gespeeld of niet, van Travian komt die foutmelding niet.

Wat wel zou kunnen is dat hij een reclame-popup geinstalleerd heeft, die de de reclame voor Travian laat zien, en de foutboodschap veroorzaakt.
Quote:
Originally Posted by Thea View Post