outlookl express

Pim

outlookl express
Wanneer ik met VISTA ga werken kan ik dan nog
1.outlook express gebruiken alsook daarvan de nieuwsgroepen
installeren ?

PIM

Andre

Re: outlookl express
Op Tue, 11 Aug 2009 10:23:45 +0200 schreef Pim , :

>Wanneer ik met VISTA ga werken kan ik dan nog
>1.outlook express gebruiken alsook daarvan de nieuwsgroepen
> installeren ?

Neen ,
je zal een ander programma moeten gebruiken zoals

Agent (niet gratis),
Thunderbird (ook voor email en gratis)
--
Groetjes
André (VB)
Huib

Re: outlookl express

"Pim" <Pim45@telfort.nl> schreef in bericht
news:54258$4a812a95$5288ced7$2335@cache3.tilbu1.nb .home.nl...
> Wanneer ik met VISTA ga werken kan ik dan nog
> 1.outlook express gebruiken alsook daarvan de nieuwsgroepen
> installeren ?
>
> PIM

Hallo,
In Vista zit Windows Mail die identiek is aan Outlook Express

Mvg
Huib

~PCfreak ©~

Re: outlookl express
Op Tue, 11 Aug 2009 10:23:45 +0200, schreef "Pim" <Pim45@telfort.nl> het
volgende.

>Wanneer ik met VISTA ga werken kan ik dan nog
>1.outlook express gebruiken alsook daarvan de nieuwsgroepen
> installeren ?
>
>PIM

Nee, maar er zit Windows Mail in, voor e-mail en nieuwsgroepen.

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
> [...]

>Wanneer ik met VISTA ga werken kan ik dan nog
>1.outlook express gebruiken alsook daarvan de nieuwsgroepen

Ik zou trouwens Vista vergeten
en in oktober voor Windows 7 gaan. ;-)

en daar zit windows mail ook niet meer in. ;-)

--
Groetjes
André (VB)
karelV [MS MVP]

Re: outlookl express
Andre schreef op 11-8-2009 10:27:

> Neen ,
> je zal een ander programma moeten gebruiken zoals
>
> Agent (niet gratis),
> Thunderbird (ook voor email en gratis)

of Windows Mail (zit al standaard in Vista) , of beter zijn opvolger
Windows Live Mail (gratis te downloaden bij MS)

Happy Live

Re: outlookl express
Andre zei het volgende op 11-8-2009 10:27:

> Neen ,
> je zal een ander programma moeten gebruiken zoals
>
> Agent (niet gratis),
> Thunderbird (ook voor email en gratis)

Ik ben het niet geheel met je eens. In Vista zit Vista Mail en dat is
bijna identiek met OE

GKB
Lion

Re: outlookl express

Met de bij Vista bijgeleverde Winmail is de gratis nieuwsserver "Microsoft
Communities" waarvan je al de nieuwsgroepen kan gebruiken waarover deze
nieuwsserver beschikt!!
Ook de internet nieuwsserver van Telenet die op Outlook Express (de naam van
deze nieuwsserver ontgaat me) aanwezig is kan men op "winmail" gratis
installeren!!
grtz,
Lion

FredW

Re: outlookl express
On Tue, 11 Aug 2009 16:51:57 +0200, "Lion" <robertcee@telenet.be> wrote:

>Met de bij Vista bijgeleverde Winmail is de gratis nieuwsserver "Microsoft
>Communities" waarvan je al de nieuwsgroepen kan gebruiken waarover deze
>nieuwsserver beschikt!!

O ja?
Met elke nieuwslezer (newsreader) kun je vele gratis (en betaalde)
nieuwsservers bereiken, met daarop tienduizenden nieuwsgroepen.

De nieuwsserver van Microsoft heeft "maar" zo'n 2.300 groepen en dan
alleen met "microsoft." in het begin van de naam.

>Ook de internet nieuwsserver van Telenet die op Outlook Express (de naam van
>deze nieuwsserver ontgaat me) aanwezig is kan men op "winmail" gratis
>installeren!!

Ja, zoals vermeld, zijn er veel en veel meer (ook gratis) nieuwsservers
te vinden (en dat heeft verder niets(!) met het gebruik van Outloook
Express en/of Win Live Mail te maken.)

--
Groeten van Fred W. te H.
De dialogen die ik met mezelf voer,
Pim

Re: outlookl express
Allen dank voor de beantwoording, ben stuk wijzer.
PIM