vraag over win 7

Ron Kloek

vraag over win 7
hallo ik heb een crash op mijn laptop gehad. (acer aspire 9420)
op c: stond vista en op d: win7
nadat ik acer recovery via cd heb gedaan is het niet meer mogelijk om win 7
op te starten.
Kan ik nu win 7 ongestraft van d: verwijderen?
na deze recovery werkt alles naar behoren zoals bv printen naar lexmark
printer die via xpmachine aan het netwerk hangt.
voorheen was dat niet mogelijk.
dat is de reden dat ik nu win 7 verwijderen wil.
bij voorbaat mijn dank
ron.

~~GC~~

Re: vraag over win 7

"Ron Kloek" <r.kloek@zonnet.nl> schreef in bericht
> [...]
> printer die via xpmachine aan het netwerk hangt.
> voorheen was dat niet mogelijk.
> dat is de reden dat ik nu win 7 verwijderen wil.

In vista gewoon de partitie waar Windows 7 op staat (snel) formateren en
alles is ok.
voor de zekerheid even de volgende stap doen:
Mijn Computer
Systeemeigenschappen
Geavanceerde systeemeigenschappen
Geavanceerd
Bij opstart en herstellingen op INSTELLEN klikken
Bij STANDAARD BESTURINGSYSTEEM kiezen voor VISTA
en het vinkje bij LIJST MET BESTURINGSYSTEMEN xx seconden weergeven
weghalen.

Start de pc op en nu start deze door naar VISTA

Succes verder GC

Ron Kloek

Re: vraag over win 7

"~~GC~~" <gcgc@invalid.telenet.be> schreef in bericht

> [...]

> Succes verder GC
>

>Heel Hartelijk bedankt scheelt toch weer een heleboel ruimte want ik ga d

mvg ron

Maarten

Re: vraag over win 7
Gewoon in C: , de D: formatteren , groet , Maarten.