IE8

Kees

IE8
Steeds zie ik alarmerende berichten over IE8
Wat is wijsheid, wel of niet installeren?
Ik gebruik Vista 64 bits.

Mvgr
CMH
Huib

Re: IE8

"Kees" <wilikniet.nl> schreef in bericht
> Steeds zie ik alarmerende berichten over IE8
> Wat is wijsheid, wel of niet installeren?
> Ik gebruik Vista 64 bits.
>
> Mvgr
> CMH

Hallo,
Alarmerende berichten van IE8?
Als je bedoeld dat je geen bijlagen kan openen met Windows Mail dan is dit
niet alarmerend, is een vaststelling en zal zo blijven.
Je hebt dan 2 mogelijkheden:
1. terug stappen naar IE7 doch dan mis je de prachtige IE8
2. Windows Mail vergeten (is verouderd en wordt niet meer aangepast, je hebt
zelfs geen Nederlandse spellingscheck)
Door over te stappen naar Windows Live Mail heb je nog meer faciliteiten
(bijlagen werkt, Nederlandse spellingscheck ok en nog veel meer).
Ik werk zo al maanden met IE8 & WLM is echt prima.

Als je andere alarmerende berichten hebt van IE8 vernam ik die graag.
Mvg
Huib

JanL

Re: IE8
Ik werk met WinXP mijn vrouw werkt met Vista Home Premium(32 bits) wij
werken beide probleemloos met IE8.
Ik denk dat het gebruik van meerdere browsers op een systeem meer problemen
dan oplossingen geeft.

JanL

"Kees" <wilikniet.nl> schreef in bericht
> Steeds zie ik alarmerende berichten over IE8
> Wat is wijsheid, wel of niet installeren?
> [...]

Bird

Re: IE8
On Mon, 27 Jul 2009 14:30:26 +0200, "JanL"
<jwjlamersSPAM@kpnplanet.nl> wrote:

> [...]
>werken beide probleemloos met IE8.
>Ik denk dat het gebruik van meerdere browsers op een systeem meer problemen

Twee browsers zitten elkaar echt niet in de weg.

Sowieso is het verstandig om je browser altijd te upgraden als die
mogelijkheid er is, dat geldt voor IE maar ook voor bijv. Firefox.

Vertrouw je IE8 niet of bevalt die niet, gebruik dan gewoon Firefox.
IE zal er op blijven staan en die zit je ook niet in de weg. Maar het
kan (helaas) nog wel eens noodzakelijk zijn voor bepaalde (inferieure)
sites waar Firefox niet mee overweg kan.

Gr,
Arne Vogel.
Kor

Re: IE8
Kees bracht volgend idÚe uit :
> Steeds zie ik alarmerende berichten over IE8
> Wat is wijsheid, wel of niet installeren?
> Ik gebruik Vista 64 bits.
>
> Mvgr
> CMH

IE8 werkt hier onder vista heel goed hoor

--
Groetjes van Kor

Kees

Re: IE8
Inmiddels jullie adviezen opgevolgd en IE8 en live mail ge´nstalleerd.
Alles werkt prima.
Allen bedankt.

WiND1

Re: IE8
> Ik denk dat het gebruik van meerdere browsers op een systeem meer problemen
> dan oplossingen geeft.

Heu ?? Ah, een kenner.

--
Rene [met WiND1]

Bert Konings

Re: IE8

"JanL" <jwjlamersSPAM@kpnplanet.nl> schreef in bericht
> [...]
> problemen dan oplossingen geeft.
>
> JanL
>
> "Kees" <wilikniet.nl> schreef in bericht

Weet jij het verschil en de werking niet tussen een
Browser en een Firewall en/of virusscanner ??

Bert

attache

Re: IE8
IK heb al maanden problemen met de IE8 2 maal per dag de volgende boodschap,
explorer werkt niet of niet goed, explorer sluit af , explorer reageert
niet, heel graag een oplossing, ik heb al meer als 20 maal een foutrapport
door gestuurd naar Microsoft, maar geen resultaat
> Inmiddels jullie adviezen opgevolgd en IE8 en live mail ge´nstalleerd.
> Alles werkt prima.
> Allen bedankt.

Glimworm

Re: IE8
Ik wou dat ik IE8 nooit geinstalleerd had in Vista 64.

IE 64 bits doet het goed, maar hier is geen Flashplayer voor beschikbaar.

De 32 bits versie waarmee Flashplayer wel werkte doet het na installatie IE8
helemaal niet meer. Bij aanklikken licht ie even op, maar is direct ook weer
weg. Je kunt er niets meer mee. Dus geen filmpjes etc. meer...!!