windowsfotogallarij

redneck

windowsfotogallarij
hallo,
sinds vandaag kan ik geen foto's meer openen met windowsfotogallerij.
ik krijg de melding dat tijdens het laden van het programma een fout is
opgetreden en dat de mudule niet gevonden kan worden. (er staat nog de
vermelding runDLL)
iemand een suggestie om dit te verhelpen
ik draai op vista ultimate 64
alvast bedankt.
Roger
Mamamegs [MVP]

Re: windowsfotogallarij
Op woensdag 15-7-2009 tiepte redneck de volgende wijze woorden :
> [...]
> is opgetreden en dat de mudule niet gevonden kan worden. (er staat
> nog de vermelding runDLL)
> iemand een suggestie om dit te verhelpen

Heb je mischien een nieuw programma/driver ge´nstalleerd?
Heb je Syteemherstel geprobeerd?

Wat is de exacte foutmelding?

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

redneck

Re: windowsfotogallarij
Mamamegs [MVP] schreef:
> Op woensdag 15-7-2009 tiepte redneck de volgende wijze woorden :

> Heb je mischien een nieuw programma/driver ge´nstalleerd?
> Heb je Syteemherstel geprobeerd?
>
> Wat is de exacte foutmelding?

ik heb vandaag een aantal updates gedownload en geinstalleerd (voor vista)
de exacte fout melding is :
tijdens het laden van het programma is een fout opgetreden , de
opgegeven module kan niet gevonden worden.

nee ik heb nog geen systeem herstel geprobeerd want nu ik zo bezig ben
herinner ik mij dat het gisteren ook eens fout is gegaan.
dus waarschijnlijk zijn de updates van vandaag ook niet de oorzaak.
> [...]

> ben herinner ik mij dat het gisteren ook eens fout is gegaan.
> dus waarschijnlijk zijn de updates van vandaag ook niet de oorzaak.

Is je PC virus- en malwarevrij?
SuperAntiSpyware:
http://www.superantispyware.com/download.html

Malwarebytes:
http://www.malwarebytes.org/mbam.php

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

redneck

Re: windowsfotogallarij
Mamamegs [MVP] schreef:
> Op woensdag 15-7-2009 tiepte redneck de volgende wijze woorden :

> [...]

ja geen virus oid aangetroffen
ook systeemherstel mocht niet baten.
redneck

Re: windowsfotogallarij
redneck schreef:

> ja geen virus oid aangetroffen
> ook systeemherstel mocht niet baten.

ik heb in mijn mapje waar de 32 bit progs instaan wel het prog
fotogalerie staan.
dus het is er nog wel.
daarom dacht ik op een foto rechts klikken en dan naar openen met en dan
het prog fotogalerie.exe toevoegen aan de lijst met programma's en
vervolgens klikken op dit bestand altijd openen met dit programma.
maar...
ik kan zelfs het prog fotogalerie.exe niet eens toevoegen aan de lijst
met programma's
> [...]

> maar...
> ik kan zelfs het prog fotogalerie.exe niet eens toevoegen aan de

Uit nieuwsgierigheid, werk Windows Live Fotogallerie wel?
http://download.live.com/photogallery

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

redneck

Re: windowsfotogallarij
Mamamegs [MVP] schreef:
> Op woensdag 15-7-2009 tiepte redneck de volgende wijze woorden :

> Uit nieuwsgierigheid, werk Windows Live Fotogallerie wel?
> http://download.live.com/photogallery

ja
Mamamegs [MVP]

Re: windowsfotogallarij

> ja

Kun je daarmee leven? :-)

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

redneck

Re: windowsfotogallarij
Mamamegs [MVP] schreef:
> Op woensdag 15-7-2009 tiepte redneck de volgende wijze woorden :

> Kun je daarmee leven? :-)

nee
mssn een rare tik van mij maar als ik iets heb wat het zou moeten doen
maar het niet doet
wil ik het voor elkaar krijgen dat het weer werkt.