Opstarttroubles

SP3

Opstarttroubles
Hi, Bij het opstarten van laptop PB met win. Vista HB duurt het wel zeer
lang voor alles kan werken, in 't kort loopt het zo: nadat het win. logo even
verschijnt, start het win. welkomstscherm, dat blijft ┬▒ 1min. staan en daarna
krijg ik een zwart scherm, dat blijft zo minutenlang staan met een pijltje
van de muis in 't midden en soms eens een draaiend cirkeltje, dan begint
eindelijk na 2├*3 min. het bureaubladscherm zich gestaag op te bouwen, waarna
de systeembalk ook nog eens moet opstarten (opstarten van de verschillende
apply's). Volgens de support van PB moet ik win. vista terug herinstallen,
zou eerst eens iets anders willen proberen, als dat zou lukken tenminste.
Iemand een idee? Thx.
Hans Schuts

Re: Opstarttroubles
Op Tue, 30 Jun 2009 05:52:01 -0700, SP3
<SP3@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>zou eerst eens iets anders willen proberen, als dat zou lukken tenminste.

Je systeem is te licht voor Vista, je laat teveel programma's
opstarten, je systeem is besmet met malware, je geeft veel te weinig
informatie op specifieker te kunnen zijn.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
QPC

Re: Opstarttroubles
"SP3" <SP3@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> zou eerst eens iets anders willen proberen, als dat zou lukken tenminste.

Doe eens een scan met een goede virusscanner en een goede spywarescanner
zoals Malwarebytes.