vista piraterij

robert hendriks

vista piraterij
Ik heb van iemand een pc overgenomen met vista hoem premiuim erop
maar ik krijg nu de melding van een piraterij software en dat die niet
legetiem is
hoe kan ik dit oplossen is en een prg voor

alvast bedankt

janbesar

Re: vista piraterij
Op Mon, 8 Jun 2009 08:39:58 +0200, "robert hendriks"
<romarjon@ziggo.nl> schreef:

> [...]
>legetiem is
>hoe kan ik dit oplossen is en een prg voor

Ja, daarvoor is een CD te koop met een legitieme versie.
Voor andere oplossinge zit je in de verkeerde NG.

--
In Tenebris Lucens
]-[oRus

Re: vista piraterij
robert hendriks vertrouwde ons het volgende toe:

> [...]
> niet
> legetiem is
> hoe kan ik dit oplossen is en een prg voor

Schijnt wel eens voor te komen. Je kan dat bij MS navragen.

--

Vriendelijke groeten,

]-[oRus
www.smallsystemservice.nl

Nicolas

Re: vista piraterij

"janbesar" <opa@fastmail.fm> schreef in bericht

> Ja, daarvoor is een CD te koop met een legitieme versie.
> Voor andere oplossinge zit je in de verkeerde NG.
>
> --
> In Tenebris Lucens

Sst sst sst. Niet zo belerend alsjeblieft. Het komt helaas voor dat een
legitieme versie toch ineens alarm slaat. Dan treft de gebruiker geen schuld
en is het eigenlijk microsoft die een uitbrander verdient.

Aan de OP: Kan je eens letterlijk de melding geven die op het scherm komt?

Grtz, N.

Leen

Re: vista piraterij
De installatiecode staat op een sticker op de pc, of op het doosje waarin de
DVD zit.
In dat geval even Microsoft bellen (als activatie mislukt, dan verschijnt
automatisch het telefoonnummer dat je hiervoor moet bellen.
Indien dit niet het geval is, dan is de melding hoogstwaarschijnlijk juist
en zou ik de vorige eigenaar even contacten.

Have a nice day!