Proberen met installeren Microsoft.NET Framework 3.5 Service Pack 1

D.J. Reijnhout

Proberen met installeren Microsoft.NET Framework 3.5 Service Pack 1
Ik heb een probleem met Live Update.
Ik probeer KB951847: Microsoft.NET Framework 3.5 Service Pack 1 maar deze
blijft op 16% hangen en er gebeurd verder ook niets meer.
Als ik daarna de pc uit wil schakelen krijg ik de melding: Schakel de
computer niet uit.
Update 1 van 1 installeren.
Nu kan ik hem een half uur zo laten staan maar er zijn geen schrijf
activiteiten.

Wie weet een oplossing zodat deze opdate gewoon geinstalleerd wordt?
De Windows versie die ik heb is Windows Home Premium 64bits.

Alvast bedankt.
**** Reijnhout

Renay

Re: Proberen met installeren Microsoft.NET Framework 3.5 Service Pack 1

"D.J. Reijnhout" <d_reijnhout@NOSPAM.hotmail.com> schreef in bericht
> [...]
>
> Wie weet een oplossing zodat deze opdate gewoon geinstalleerd wordt?
> De Windows versie die ik heb is Windows Home Premium 64bits.

Ik heb ook in jan een update gehad die niet geinstalleerd wilde worden en op
16% bleef steken. Heel veel heen en weer gemail met MS en uiteindelijk
besloten een maand te wachten. In feb werd weer een software wijziging
aangeboden met hetzelfde nummer. Die doorliep download en installatie als
een fluitje van de bekende cent. Advies: maandje wachten.
Renay

D.J. Reijnhout

Re: Proberen met installeren Microsoft.NET Framework 3.5 Service Pack 1
"Renay" <dethleffs@mychoice.nl> schreef in bericht
news:d58cb$49a83812$5ed33f35$2546@cache110.multika bel.net...

> [...]

> aangeboden met hetzelfde nummer. Die doorliep download en installatie als
> een fluitje van de bekende cent. Advies: maandje wachten.

Renay,

Bedankt voor het reageren, maar nu snap ik er helemaal niets meer van.
Ik ben 3 dagen bezig om dat programma te installeren en hij bleef maar op
16% staan en nu kijk ik en het programma staat nu als geinstalleerd en de
updates en hotfix en zijn nu ook ineens geinstalleerd.
Schiet mij maar lek, maar ik ben blij dat het opgelost is.

Groeten,
****