Gebruikers Windows 7 beta geplaagd door IE8-crashes

Frans Franszn

Gebruikers Windows 7 beta geplaagd door IE8-crashes
Gebruikers Windows 7 beta geplaagd door IE8-crashes
vrijdag 27 februari 2009 - Door: Annemarie Korevaar

Microsoft heeft gisteren een update vrijgegeven voor mensen die de beta van
Windows 7 hebben draaien. Uit feedback bleek dat zo'n 10% van al deze mensen
een of meerdere malen problemen heeft gehad tijdens het gebruik van IE8.
Daarnaast blijkt dat 1,5% van alle IE8-sessies onder Windows 7 resulteerde
in een regelrechte crash. De cijfers zijn gebaseerd op Windows Error
Reporting. Omdat veel mensen er voor kiezen om foutmeldingen niet
automatisch naar Microsoft door te sturen, ligt het werkelijke percentage
crashes waarschijnlijk nog hoger.
Volgens Microsoft wordt ongeveer 40% van de betrouwbaarheidsproblemen
veroorzaakt door de browser zelf; 60% komt door componenten van anderen.
Vooral gebruikers die allerhande toolbars en plug-ins hebben geïnstalleerd
zouden te kampen hebben met vastlopers en crashes.

Jomla

Re: Gebruikers Windows 7 beta geplaagd door IE8-crashes

"Frans Franszn" <fransh@discusions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> Vooral gebruikers die allerhande toolbars en plug-ins hebben geïnstalleerd
> zouden te kampen hebben met vastlopers en crashes.

Gebruik gewoon firefox, dat lost alles op.

-_Jomla_-

Bert Konings

> [...]

> Vooral gebruikers die allerhande toolbars en plug-ins hebben geïnstalleerd
> zouden te kampen hebben met vastlopers en crashes.

Wat heeft dit met Windows Vista te doen ?
Voor Windows 7 verhaaltjes ga je naar

Bert

Mamamegs [MVP]

Re: Gebruikers Windows 7 beta geplaagd door IE8-crashes
Op vrijdag 27-2-2009 tiepte Bert Konings de volgende wijze woorden :
> "Frans Franszn" <fransh@discusions.microsoft.com> schreef in bericht

<knip>

> Wat heeft dit met Windows Vista te doen ?
> Voor Windows 7 verhaaltjes ga je naar

Op de MS server mag het ook best wel in de Vista groep, aangezien er
(nog) geen groep is voor Seven.

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

Bert Konings

Re: Gebruikers Windows 7 beta geplaagd door IE8-crashes

"Mamamegs [MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
> Op vrijdag 27-2-2009 tiepte Bert Konings de volgende wijze woorden :

> <knip>

> Op de MS server mag het ook best wel in de Vista groep, aangezien er
> (nog) geen groep is voor Seven.

(knip)

Nu weet ik nog steeds niet wat het bericht met Vista te maken heeft!
dat was tenslotte mijn vraag.
p.s
Daarom is Windows 7 alléén aan de echte Beta testers gegeven en nog niet
publiekelijk vrijgegeven, juist om dergelijke bugs op te sporen !

Bert

Sparco©1963

Re: Gebruikers Windows 7 beta geplaagd door IE8-crashes
On Fri, 27 Feb 2009 23:26:34 +0100, "Bert Konings"
<ikhoefgeen@spam.invalid> wrote:

> [...]

>Daarom is Windows 7 alléén aan de echte Beta testers gegeven en nog niet
>publiekelijk vrijgegeven, juist om dergelijke bugs op te sporen !

Eerst en vooral, je stelde niet echt een vraag.
Je deponeerde eerder jouw mening in de groep in de vorm van:

Wat heeft dit met Windows Vista te doen ?
Voor Windows 7 verhaaltjes ga je naar

Hetgeen opgevat kan worden als:
Zeg klungel, deze nieuwsgroep is voor Vista, donder op naar de
Windows7 groep met je rare vragen.

De Windows7 groep wordt nog niet door alle newsservers doorgegeven,
waarschijnlijk dat de vraag daarom hier werd gesteld.
Er is namelijk een grote overeenkomst tussen Vista en Windows7.
Het antwoord op jouw zogenaamde vraag is dus duidelijk, het bericht
heeft niets met Vista te maken maar kan wel degelijk in een Vistagroep
geplaatst worden vanwege grote overeenkomsten.

Wat betreft jouw postscriptum:
Daarom is Windows 7 alléén aan de echte Beta testers gegeven en nog
niet publiekelijk vrijgegeven, juist om dergelijke bugs op te sporen !

Wat is jouw definitie van een echte bêta tester?
Het testen van een bêta versie is niet per definitie voorbehouden aan
mensen met kennis van computers, hackers, nerds en freaks.
Een grote verscheidenheid aan gebruikers geeft een veel beter inzicht,
dus ook een digibeet kan zijn s****tje bijdragen.

Jos

P.S.

Normaal gesproken reageer ik niet zo Mr Konings, maar uw reactie was
voor mij de spreekwoordelijke druppel.

\NachtWacht\

Re: Gebruikers Windows 7 beta geplaagd door IE8-crashes
Sparco©1963 <josvonk@upcpost.nl> schreef in bericht news:5dugq4trlifc9bcv41hvkd9rqtm38e52u4@4ax.com...

> [...]
>
> Jos
>
> P.S.
>
> Normaal gesproken reageer ik niet zo Mr Konings, maar uw reactie was

Alweer zo'n kinderachtig persoon. Weet je niet wat een vraagteken
betekent? Er werd iets gesteld en gevraagd, en daar werd antwoord
op gegeven. Klaar. Het nazijken slaat dus helemaal nergens op.

--
Wie alles begrijpt, die alles vergeeft...
____________________

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Andre

Op Fri, 27 Feb 2009 23:26:34 +0100 schreef Bert Konings , :

>p.s
>Daarom is Windows 7 alléén aan de echte Beta testers gegeven en nog niet
>publiekelijk vrijgegeven, juist om dergelijke bugs op te sporen !

Fout,
Windows 7 beta1 was voor iedereen vrij te downloaden op de website van
Microsoft, met serial geldig tot juli 2009.

--
Groetjes
André (VB)
Frans Franszn

Bert Konings wrote:
> [...]

> Daarom is Windows 7 alléén aan de echte Beta testers gegeven en nog
> niet publiekelijk vrijgegeven, juist om dergelijke bugs op te sporen !

En als jij nu geaccepteerd had dat er een mededeling over de 'nieuwe'
windows was verschenen, dan had hier alleen een berichtje gestaan met een
mededeling, die je kunt ignoren of op zoek gaan. Nu staan er al vijf
berichtjes. Je bent een zeikert. Gereformeerd van afkomst?

Bert Konings

> [...]

> Jos
>
> P.S.
>
> Normaal gesproken reageer ik niet zo Mr Konings, maar uw reactie was

Jou opvattingen zeggen mij niets,dergelijke uitspraken komen niet van mij
maar van jou.
Hetgeen opgevat kan worden als:
"(Zeg klungel, deze nieuwsgroep is voor Vista, donder op naar de
Windows7 groep met je rare vragen.)"
Ik vraag niet meer dan wat een bericht van MS over Windows 7
in een Vista groep doet.
En denk je dat MS iets met die mening van die digibeten doet ?
MS heeft een select aantal mensen die Software testen en rapport
uitbrengen en daar zitten er geen tussen zoals jij die de boel gelijk
verdraaien.

Bert