Vista update en internetbankieren

R.J.

Vista update en internetbankieren
Hallo Allemaal,
Sinds een paar dagen kan ik niet meer inloggen in Mijn Postbank
internetbankieren. Volgens de helpdesk van de ING komt dit door de laatste
update van Vista. Ik heb van hen het zg stappenplan 4 ontvangen. Hierin
staat een aantal instellingen die je moet wijzigen. Ik heb dit allemaal
uitgevoerd maar zonder resultaat. Als ik op de link inloggen klik wordt er
een nieuw scherm geopend waarop staat dat de navigatie is geanuleerd.
Internet Explorer reageert dan niet meer en ik moet het venster sluiten met
taakbeheer. Heeft iemand een idee wat ik daar aan kan doen?
Bvd R.J.

karelV [MS MVP]

Re: Vista update en internetbankieren
R.J. schreef op 19-2-2009 21:54:
> [...]
> Internet Explorer reageert dan niet meer en ik moet het venster sluiten met
> taakbeheer. Heeft iemand een idee wat ik daar aan kan doen?

"door de laatste update van Vista", wat een flauwekul :-(
Mijn Vista logt probleemloos in bij mijn postbank.

Dat IE een pagina niet kan vinden is 1 ding, maar dat IE daarna volkomen
vastloopt is niet gebruikelijk.

1. Lukt inloggen met Firefox wl?
2. In IE: extra - invoegtoepassingen beheren en die tijdelijk
uitschakelen. Verschil?
3. Malware scannen met SuperAntiSpyware en Malwarebytes' Antimalware.
Verschil?

Jan met de Pet

Re: Vista update en internetbankieren

"R.J." <zweerus@planet.nl> schreef in bericht
> [...]
> Internet Explorer reageert dan niet meer en ik moet het venster sluiten
> met taakbeheer. Heeft iemand een idee wat ik daar aan kan doen?

Hallo,
Ik heb ook de Postbank en alle updates zijn up to date, bij mij geen enkel
probleem, werkt feilloos.
mvg
Jan

R.J.

Re: Vista update en internetbankieren

"karelV [MS MVP]" <karelV@degroeten.local> schreef in bericht

> [...]
> uitschakelen. Verschil?
> 3. Malware scannen met SuperAntiSpyware en Malwarebytes' Antimalware.

Als ik de beveiligde modus uitvink werkt het wel dus het heeft iets met de
beveiliging te maken lijkt mij.
R.J.

Jan met de Pet

> [...]

> Internet Explorer reageert dan niet meer en ik moet het venster sluiten
> met taakbeheer. Heeft iemand een idee wat ik daar aan kan doen?

Bij mij is alles aangevinkt en dus beveiligd

Hannes

Re: Vista update en internetbankieren
"R.J." <zweerusnospam@planet.nl> schreef in bericht

> "karelV [MS MVP]" <karelV@degroeten.local> schreef in bericht

> Als ik de beveiligde modus uitvink werkt het wel dus het heeft iets met de
> beveiliging te maken lijkt mij.
> R.J.

De beveiligingsinstellingen allemaal op standaard zetten en postbank.nl als
"vertrouwde site" aanmerken zou dan wel eens kunnen helpen.

Om rekeningoverzichten te kunnen downloaden moet de beveiliging van
"vertrouwde sites" n stapje lager ingesteld worden. Dat is voor echt
vertrouwde sites wel veilig genoeg.
--
Hannes

Blackbird

Re: Vista update en internetbankieren

"Jan met de Pet" <Jan@nomail.com> schreef in bericht

> [...]
>>

> Hallo,
> Ik heb ook de Postbank en alle updates zijn up to date, bij mij geen enkel

dit stemt ons allen tot grote vreugde!

Blackbird

> "R.J." <zweerus@planet.nl> schreef in bericht
>>

> Bij mij is alles aangevinkt en dus beveiligd

houden zo!

R.J.

> [...]

> Internet Explorer reageert dan niet meer en ik moet het venster sluiten
> met taakbeheer. Heeft iemand een idee wat ik daar aan kan doen?

Volgens de laatste info van ING is het een foutje in de update waar niet
alle computers last van hebben. Ik kreeg van hen deze link
http://support.microsoft.com/kb/967941 vanwaar je weer een fix-it progje
kunt downloaden wat bij mij werkte. Volgens de helpdesk van ING wordt in een
volgende update van Microsoft e.e.a. weer hersteld.
gr. R.J.
(was ff lachen BB)

R.J.

> [...]

> Internet Explorer reageert dan niet meer en ik moet het venster sluiten
> met taakbeheer. Heeft iemand een idee wat ik daar aan kan doen?

Volgens de helpdesk van de ING zit er een foutje in de laatste update
waardoor er bij sommige computers inlogproblemen voordoen. Ik kreeg deze
link : http://support.microsoft.com/kb/967941 en voerde het fix-it progje
uit, dat was bij mij de oplossing. Volgens de ING helpdesk wordt e.e.a. in
een volgende update hersteld.
gr. R.J.
( was ff lachen BB)