Zoekvak IE

Kwibus

Zoekvak IE
Hallo,

Als ik iets wil opzoeken in het zoekvak van IE komt er altijd een lijst te
voorschijn met eerder bezochte zoek opdrachten.
Hoe kan ik deze lijst verwijderen. ??

mvg Kwibus

Jan V

Re: Zoekvak IE

"Kwibus" <kul@lie@home@.nl> schreef in bericht
news:14d53$499c1911$5265f67b$25115@cache2.tilbu1.n b.home.nl...
> [...]
>
> Als ik iets wil opzoeken in het zoekvak van IE komt er altijd een lijst te
> voorschijn met eerder bezochte zoek opdrachten.

Je kunt in IE via Extra - Internetopties je browsergeschiedenis wissen.

--
Jan V

Kwibus

> [...]

> Als ik iets wil opzoeken in het zoekvak van IE komt er altijd een lijst te
> voorschijn met eerder bezochte zoek opdrachten.

Jan V
Bedankt voor je tractie,maar...
als ik de browser geschiedenis wis dan blijft de zoek geschiedenis gewoon
staan in IE
Dus dit is helaas niet de oplossing

news:f0264$499c2ad5$5265f67b$20732@cache1.tilbu1.n b.home.nl...

> [...]

> Bedankt voor je tractie,maar...
> als ik de browser geschiedenis wis dan blijft de zoek geschiedenis gewoon

Dan zul je je toevlucht moeten zoeken tot een Cleanprogramma, bijv,
CCleaner.

--
Jan V

karelV [MS MVP]

Re: Zoekvak IE
Kwibus schreef op 18-2-2009 16:35:

> [...]

> Jan V
> Bedankt voor je tractie,maar...
> als ik de browser geschiedenis wis dan blijft de zoek geschiedenis

Rechtsklik Start - Eigenschappen - tab Menu Start - knop Aanpassen - tab
geavanceerd - knop Lijst wissen (en ja, dat heeft ook effect op IE!).

Kwibus

Re: Zoekvak IE

"karelV [MS MVP]" <karelV@degroeten.local> schreef in bericht

> Rechtsklik Start - Eigenschappen - tab Menu Start - knop Aanpassen - tab
> geavanceerd - knop Lijst wissen (en ja, dat heeft ook effect op IE!).

Karel V
Jammer dat dit ook niet werkt
Ik heb nl geen knop Aanpassen dus ook geen knop geavanceerd en lijst wissen

Heb je nog andere suggesties ?

grtjs Kwibus

Blackbird

> [...]

> Als ik iets wil opzoeken in het zoekvak van IE komt er altijd een lijst te
> voorschijn met eerder bezochte zoek opdrachten.

bedoel je dit:
extra>internetopties>browsegeschiedenis>instelling en-Geschiedenis-aantal
dagen ?
1 dag is het minimum

karelV [MS MVP]

Re: Zoekvak IE
Kwibus schreef op 18-2-2009 17:34:

> Jammer dat dit ook niet werkt
> Ik heb nl geen knop Aanpassen dus ook geen knop geavanceerd en lijst wissen

Sorry, ik zat in XP te werken ;-)

In Vista heb je 2 mogelijkheden (die niet precies hetzelfde doen):

1. Rechtsklik Start - Eigenschappen - *klassiek* menu start - knop
Aanpassen - knop Wissen [en daarna weer gewoon Menu start kiezen ...].
Dat wist alleen het dropdown-lijstje in IE, niet de geschiedenis zelf

2. In IE7: extra - internetopties - tab Algemeen - Browsegeschiedenis
knop Verwijderen - knop Geschiedenis verwijderen
Dat wist zowel het dropdown-lijstje als de Geschiedenis zelf

~PC-freakİ~

Re: Zoekvak IE
Op Wed, 18 Feb 2009 19:12:40 +0100, schreef "karelV [MS MVP]"
<karelV@degroeten.local> het volgende.

> [...]
>knop Verwijderen - knop Geschiedenis verwijderen
>Dat wist zowel het dropdown-lijstje als de Geschiedenis zelf

Ik neem aan dat het hier gaat om het zoekvlak voor bijv Google.
Is IE7 in Vista anders dan in XP, want dat zoekvlak is bij mij altijd
leeg en heb dus geen lijst met voorgaande zoekopdrachten, mede om die
reden gebruik ik Maxton als schil om IE waar ik dat wel heb, is dat in
IE te activeren of gewoon afwezig?

groetjes Henk
--
#Laat altijd staan op wie en wat je reageert, en antwoord
altijd onderaan waarbij je het overbodige knipt.#
karelV [MS MVP]

Re: Zoekvak IE
~PC-freakİ~ schreef op 18-2-2009 19:27:

> [...]
> leeg en heb dus geen lijst met voorgaande zoekopdrachten, mede om die
> reden gebruik ik Maxton als schil om IE waar ik dat wel heb, is dat in

Dat wordt bepaald door de status van 'automatisch aanvullen'.
extra - internetopties - tab Inhoud - automatisch aanvullen Instellingen
-> formulieren

En als de OP inderdaad Google bedoelt, moet hij niet IE schrijven :-(