opstarten van windows

opstarten van win xp pro

opstarten van windows
hallo mijn vriendin ging Office downloaden en tijdens het downloaden begon de
computer opnieuw te starten en dan komt de melding
''C:\windows\system32\config\system'' is corrupted or missing. Op de HD is
het nergens te vinden, zelfs de directory niet Ik wil een recovery doen vanaf
de installatie cd maar mijn computer kan niet meer vanaf de cdrom lezen want
hij ziet het niet meer in de bios. Als ik de computer aan zet dan krijg ik de
melding van als je op F8 drukt. Hier helpt niks meer welke opstart methode
kiest.
Is er iemand die meer weet wat we kunnen doen om Vista weer de oude laat
draaien zoals het moet?
graag hoor ik het en alvast thx

mvg marvin
Hans Schuts

Re: opstarten van windows
Op Sun, 25 Jan 2009 15:42:04 -0800, opstarten van win xp pro
<opstartenvanwinxppro@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>kiest.
>Is er iemand die meer weet wat we kunnen doen om Vista weer de oude laat

Waar is je vriendin Office gaan downloaden? Vast niet op een legale
site en daar is ze gelijk voor gestraft natuurlijk door het
binnenhalen van een leuk stukje malware. Een virus heeft het systeem
flink te pakken gehad. Wat bedoel je trouwens met "van als je op F8
drukt"?

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Wim Hekken ;-)

Re: opstarten van windows

Office zoals in Open Office: http://nl.openoffice.org/ ???
--

Wim Hekken ;-)
Carpe Diem
opstarten van win xp pro

Re: opstarten van windows
Het was op de site van windows zelf dus, maar het probleem is dat de computer
vanaf mijn cd-rom niet meer kan lezen, welke apparaat ik aansluit gaat het
niet met lezen. Ik moet een bestand terug zetten op de D:-schijf (cdrom), en
dat is het wat ik op de site van microsoft lees dus.

mvg

"Hans Schuts" wrote:

> [...]
> binnenhalen van een leuk stukje malware. Een virus heeft het systeem
> flink te pakken gehad. Wat bedoel je trouwens met "van als je op F8

Hans Schuts

Re: opstarten van windows
Op Mon, 26 Jan 2009 11:29:48 -0800, opstarten van win xp pro

> [...]
>niet met lezen. Ik moet een bestand terug zetten op de D:-schijf (cdrom), en
>dat is het wat ik op de site van microsoft lees dus.

Het probleem is dat je geen breiwerk moet maken van je zinnen. Je
plakt alles aan elkaar, waardoor het onleesbaar wordt. Dus de download
was van de echte site van Microsoft? Toch vreemd dat dan opeens de
computer opnieuw gaat starten. Startte het systeem wel op? Hoe heb je
anders op de hd gekeken? Systeemfiles en -mappen zijn normaal
gesproken niet te zien, tenzij je dat anders hebt ingesteld. Dus dat
je zelf een systeembestand niet kon vinden, zegt op zich niets.

Wat bedoel je met "computer vanaf mijn cd-rom niet meer kan lezen,
welk apparaat ik aansluit gaat het niet met lezen"?? Maak daar eens
een begrijpelijk verhaal van.

En wat bedoel je precies met dat terugzetten van een bestand (welk
bestand?) op de D-schijf (cdrom)??

En wat heb je precies gelezen op de site van Microsoft?

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl