Rare meldingen IE

Teresa

Rare meldingen IE
Een tijdje geleden heb ik IE 8 Beta gedownload. Nu gebeurt het geregeld als
ik een link aanklik dat ik een rare melding krijg, bv.
- out of memory at line: 1
- stack overflow at line: 1
Als ik het venstertje wegklik opent de pagina wel gewoon. Is er iemand die
weet wat de oorzaak kan zijn? Ik heb Vista Home Premium op mijn laptop

Bedankt vast, Teresa
Hans Schuts

Re: Rare meldingen IE
Op Thu, 22 Jan 2009 13:20:01 -0800, Teresa
<Teresa@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>Als ik het venstertje wegklik opent de pagina wel gewoon. Is er iemand die
>weet wat de oorzaak kan zijn? Ik heb Vista Home Premium op mijn laptop

Je werkt met een bèta en mogelijk heeft het daar mee te maken.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Wim Hekken ;-)

Re: Rare meldingen IE
Teresa schreef:
> [...]
> Als ik het venstertje wegklik opent de pagina wel gewoon. Is er iemand die
> weet wat de oorzaak kan zijn? Ik heb Vista Home Premium op mijn laptop

De meldingen worden veroorzaakt doordat er fouten zitten in die pagina
of dat IE 8 er niet goed op reageerde. Ik heb er al duizenden voorbij
zien komen in allerlei versies van Explorer, Opera, Safari en Firefox.
Niets bijzonders dus.
--

Wim Hekken ;-)
Carpe Diem
Teresa

Re: Rare meldingen IE

"Hans Schuts" wrote:

> Je werkt met een bèta en mogelijk heeft het daar mee te maken.
> --
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> Hans Schuts
> nieuwsAThschutsPUNTnl
> www.hschuts.nl

Daar was ik dus al bang voor. Ik heb ook problemen met bepaalde pagina's die
bv niet helemaal geladen worden. Schijnt daar ook aan te liggen, alleen lukt
het me niet om terug te gaan IE 7. Heb ik geprobeerd maar Windows geeft dan
aan dat IE al geinstalleerd is.
Is er een mogelijkheid dit te omzeilen misschien?
Heb er wel een beetje spijt van maar had het idee dat het geen kwaad kon
omdat het wordt gemeld door Windows Download...en ik houd wel van weer eens
iets nieuws...
Bedankt voor de reactie, Teresa
CounterstrikeFreak®

Re: Rare meldingen IE
Teresa formuleerde de vraag :

> [...]
> omdat het wordt gemeld door Windows Download...en ik houd wel van weer eens

Lang leve google ^^

http://www.mydigitallife.info/2008/0...8-in-vista/nl/

BugHunter

Re: Rare meldingen IE
=?Utf-8?B?VGVyZXNh?= <Teresa@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
> omdat het wordt gemeld door Windows Download...en ik houd wel van weer eens

Zet de backup terug die je maakte voordat je IE8 erop zette.

--
Bye, BugHunter.
Hans Schuts

Re: Rare meldingen IE
Op Fri, 23 Jan 2009 05:35:01 -0800, Teresa

> [...]
>het me niet om terug te gaan IE 7. Heb ik geprobeerd maar Windows geeft dan

Maar hoe ga je dan te werk? Je moet IE8 verwijderen, niet IE7 proberen
te installeren.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
karelV [MS MVP]

Re: Rare meldingen IE
Teresa schreef op 23-1-2009 14:35:

> alleen lukt
> het me niet om terug te gaan IE 7. Heb ik geprobeerd maar Windows geeft dan
> aan dat IE al geinstalleerd is.
> Is er een mogelijkheid dit te omzeilen misschien?

Start - Cofiguratiescherm - Software - daar Micosoft Internet Explorer 8
opzoeken en laten verwijderen. Dan krijg je IE7 weer terug.

Teresa

Re: Rare meldingen IE
"CounterstrikeFreak®" wrote:

> Teresa formuleerde de vraag :

> Lang leve google ^^
>
> http://www.mydigitallife.info/2008/0...8-in-vista/nl/

Bedankt voor de tip, helaas is het een slecht vertaalde pagina waar ik geen
touw aan vast kan knopen...heb je zelf de site wel bekeken?
Groet, Teresa
karelV [MS MVP]

Re: Rare meldingen IE
Teresa schreef op 24-1-2009 12:36:

> Bedankt voor de tip, helaas is het een slecht vertaalde pagina waar ik geen
> touw aan vast kan knopen...heb je zelf de site wel bekeken?
> Groet, Teresa

dan haal je de /nl/ van de link af en houdt je dit over:
http://www.mydigitallife.info/2008/0...-ie8-in-vista/