Medewerking gevraagd (video streaming)

Blackbird

Medewerking gevraagd (video streaming)
Van de ene dag op de andere kan ik geen streaming video van internet meer
ontvangen. Systeemherstel biedt geen soelaas en ook Google levert geen
oplossing waar ik mee uit de voeten kan.
Het kan aan mijn PC liggen, maar misschien is er iets anders aan de hand.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om via http://www.kijkdirect.nl/ één
of meerdere zenders uit te proberen? Als het bij hem/haar wel lukt dan is
natuurlijk de hierop volgende vraag: wat is de oorzaak van mijn probleem en
hoe los ik het op?
Bij voorbaat veel dank voor de medewerking!
B.

Indy

Re: Medewerking gevraagd (video streaming)

"Blackbird" <Blackbird@nomail.com> schreef in bericht
> [...]
> probleem en hoe los ik het op?
> Bij voorbaat veel dank voor de medewerking!

Hier geen probleem met het ontvangen van de streams.
Wat mij wel opvalt is, dat wanneer een stream uitgevoerd wordt dat de
WLLoginProxy.exe bijspringt.
Stream afgebroken...WLLoginProxy.exe wordt weer afgesloten.
Verder kan ik dit proces niet volgen.
N.B.
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLLoginProxy.exe
is het path.

Vr,gr.Indy

Kwibus

> [...]

> probleem en hoe los ik het op?
> Bij voorbaat veel dank voor de medewerking!

Bij mij geen probleem
Aanklikken en ik heb beeld

succes

Cnut

> [...]
> probleem en hoe los ik het op?
> Bij voorbaat veel dank voor de medewerking!

Hier werkt het in zowel IE als Opera
Welke browser?
ISP gebeld / wellicht een storing?
Ook geen youtube?