vlite en slipstream

Pierre Melser

vlite en slipstream

Ik probeer vista te slipstreamen met vlite. Volg vistabits howto. Maar loop
vast in begin. Ik moet kennelijk volgens eerste venstertje AIK installeren.
Ik klik op install en dan gaat ie een verdomd dikke iso ( meer dan 1 gb )
binnen halen. Dan stopt de zaak want wat nu?

Dat ding opende isobuster en verder gebeurde er niks. Ik moet kennelijk iets
doen. Ik sloot toen isobuster en vlite en begon opnieuw; wel, dat ging toen
hetzelfde. Vlite mist nog steeds iets. Ik snap niet dat er weer 1,5 gb iso
binnegehlaad moet worden. Als die binnen is dna verandert er niks dus.

pierre
het gaat allemaal alleen maar om liefhebben, hou maar van mij!

Indy

Re: vlite en slipstream

"Pierre Melser" <dankjewel@iinvalid.xx> schreef in bericht

> [...]
> ging toen hetzelfde. Vlite mist nog steeds iets. Ik snap niet dat er weer
> 1,5 gb iso binnegehlaad moet worden. Als die binnen is dna verandert er

Ik zou me maar eens verdiepen in het feit dat Vista zich wel láát
slipstreamen !!

Indy

Pierre Melser

> [...]
> "Pierre Melser" <dankjewel@iinvalid.xx> schreef in bericht

> Ik zou me maar eens verdiepen in het feit dat Vista zich wel láát

ja mijn beste, waarom denk je eigenlijk dat ik vista ga slipstreamen? Het is
overigens al gelukt. Ik zou wel eens willen weten of je het ook aan de dvd
kunt zien of dat een sloipstream is, m.a.w. kun je het aan de dvd zefl
ergens zien ( niet aan de installatie, dat weet ik wel) of die verschilt van
de orginele dvd die niet geslipstreamd is

Pierre