een vraagje in verband met messenger live 9

Paul

een vraagje in verband met messenger live 9
Beste groep,

De messenger live 9 werkt bij mij niet naar behoren.
De links die ik aanklik voor naar mijn hotmail adres te gaan,
daar moet ik altijd mijn wachtwoord en gebruikersnaam ingeven.
In de vorige versie's ging dat direkt.
Ik heb verschilende aanbevelingen uitgevoerd die vermeld staan op
windows live.Daarbij ook het registreren van .dll 's
Daarbij is er een dll die volgens de foutmelding niet op mijn pc aanwezig
is.
Namelijk-"initpki.dll" .Ik heb de windows messenger live 8.05 terug
ge´stalleerd.
Daar is die dll ook niet aanwezig,en deze messenger werkt naar behoren.
Mijn vraag is moet die "initpki.dll" aanwezich zijn op mijn PC.

Dank u voor jullie antwoord

Paul.

Hans Schuts

Re: een vraagje in verband met messenger live 9
Op Fri, 16 Jan 2009 20:42:32 +0100, "Paul" <Paulgeenadres@telenet.be>
schreef:

> [...]
>Daar is die dll ook niet aanwezig,en deze messenger werkt naar behoren.
>Mijn vraag is moet die "initpki.dll" aanwezich zijn op mijn PC.

Via Google (hint hint!!) vond ik deze link:

http://www.techspot.com/vb/all/windo...-used-for.html

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Paul

Re: een vraagje in verband met messenger live 9

"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> Via Google (hint hint!!) vond ik deze link:

> [...]

Buiten dat mijn linken niet goed werkte in messenger 9 werkt op mijn laptop
alles normaal
zonder fouten.

groetjes Paul

Op Sat, 17 Jan 2009 00:01:14 +0100, "Paul" <Paulgeenadres@telenet.be>
schreef:

>Buiten dat mijn linken niet goed werkte in messenger 9 werkt op mijn laptop
>alles normaal zonder fouten.

maar heb je nu een antwoord op je vraag? Want daar ging het toch om in
dit draadje?

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Paul

> maar heb je nu een antwoord op je vraag? Want daar ging het toch om in
> dit draadje?
> --
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> Hans Schuts
> nieuwsAThschutsPUNTnl
> www.hschuts.nl

Ja je hebt me het antwoord gegeven op mijn vraag.
Ik heb een nieuwe vraag,in de antwoorden die ik gevonden heb met google
spreekt men
altijd over xp home.Ik heb vista premium,en heb dus die dll blijkbaar niet
op mijn pc.
Is er een mogelijkheid om die zonder een nieuwe installatie op mijn pc te
installeren.

Met vriendelijke groeten van Paul.

Op Sat, 17 Jan 2009 10:07:54 +0100, "Paul" <Paulgeenadres@telenet.be>
schreef:

> [...]
>spreekt men altijd over xp home.Ik heb vista premium,en heb dus die dll blijkbaar niet

Geen idee of jij hem wel of niet nodig hebt, bij mij staat de bewuste
dll er in ieder geval niet. Als je geen problemen ondervindt, zul jij
hem ook wel niet nodig hebben. Overigens gebruik ik Ultimate en heb ik
Live M 8.5 in gebruik, net als jij. Ik heb 9 wel eens geprobeerd en
dat werkte prima.

>Is er een mogelijkheid om die zonder een nieuwe installatie op mijn pc te
>installeren.

Een van de links die ik met Google vond op zoek naar initpki.dll was
een site waar je hem op kon halen. Maar of dat zo verstandig en
betrouwbaar is, ik heb mijn twijfels.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Paul

> [...]

> Een van de links die ik met Google vond op zoek naar initpki.dll was
> een site waar je hem op kon halen. Maar of dat zo verstandig en

Beste Hans bedank voor je antwoord,die link had ik ook gevonden in
google.Maar als ik dat
niet via een webside van microsoft kan doen heb ik daar geen vertrouwen
in.Of andere side's
die ik ken en vertrouw.
Groetjes en een fijne dag nog.

Op Sat, 17 Jan 2009 13:52:55 +0100, "Paul" <Paulgeenadres@telenet.be>
schreef:

>Beste Hans bedank voor je antwoord,die link had ik ook gevonden in
>google.Maar als ik dat niet via een webside van microsoft kan doen heb ik daar geen vertrouwen
>in.

precies mijn idee :-)

>Of andere side's die ik ken en vertrouw.

maar zolang je niet tegen problemen oploopt, zou ik verder geen actie
ondernemen.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl