Zoekmachine Google ipv Live Search

ton

Zoekmachine Google ipv Live Search
Goedemiddag.. ik heb nu een aantal keren de zoekmachine ingesteld op
Google.. echter iedere keer als ik de computer opnieuw start dan staat ie
weer op "Live search"... wie kan mij weer op weg helpen? Natuurlijk heb ik
de URL van Google met als zoekitem "TEST" ingesteld.. Alvast bedankt

Re: Zoekmachine Google ipv Live Search
Op dinsdag 13-1-2009 tiepte ton de volgende wijze woorden :
> [...]
> staat ie weer op "Live search"... wie kan mij weer op weg helpen?
> Natuurlijk heb ik de URL van Google met als zoekitem "TEST"

Bedoel je het zoekvlak in de rechterhoek of je startpagina?
Wat betreft het zoekvlak, je moet er wel op letten dat je Google als je
standaard zoekmachine hebt ingesteld. Dat doe je door op het pijltje
naast het zoekvlakte klikken en dan kiezen voor zoek providers beheren
(o.i.d...) Klik op Google en dan op als standaardinstellen.

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

ton

Re: Zoekmachine Google ipv Live Search
Ik bedoel zoeken met het venstertje rechtsboven in IE.. en heb alle
aanwijzigingen gevolgd die gegeven worden bij het wijzigen van zoekmachine..
dit heb ik gedaan met weet ik hoeveel computers alleen deze laptop met Vista
erop geeft genoemd probleem. Mijn zoekvenstertje schakelt dus steeds weer
terug naar Live Search..

> [...]

> het zoekvlakte klikken en dan kiezen voor zoek providers beheren
> (o.i.d...) Klik op Google en dan op als standaardinstellen.

novan

Re: Zoekmachine Google ipv Live Search
Als je de zoekterm "TEST" hebt ingesteld dan moet je ook op google zoeken
drukken. Deze url moet je in de add search providers plakken en ook een naam
geven. Daarna zal hij ook er bijstaan bovenaan. Dan nog de
staandaardzoekinstellingen wijzigen klikken en daar google als
standaardzoekmachine instellen.

> [...]
> laptop met Vista erop geeft genoemd probleem. Mijn zoekvenstertje schakelt
> dus steeds weer terug naar Live Search..

Marius

> [...]

> laptop met Vista erop geeft genoemd probleem. Mijn zoekvenstertje schakelt
> dus steeds weer terug naar Live Search..

Nog handiger is als je de google-toolbar installeert.
Het invulvak van de toolbar biedt veel meer mogelijkheden en bovendien kun
je aangeven dat Google je standaard zoekmachine moet zijn voor het zoekvak
rechtsboven.