80070490

Pierre Melser

80070490
Vandaag kreeg ik de melding dat windows updates niet konden worden
binnengehaald.
Na eerst op internet gezocht te hebben wat er over deze error gemeld werd
ben ik eerst systeem herstel gaan gebruiken. Dat leverde tot mijn verbazing
geen soelaas. Verbazing omdat ik het systeem herstelde naar een datum waarom
ik wel updates ontving.

Toen dat niet hielp ben ik een image van 21 december gaan terugzetten.
Gelukkig verliep dat goed maar wat schetst mijn verbazing: dezelfde
melding. Hier begrijp ik niets van. Welke conclusie mag ik hieruit trekken?

Pierre

Problemen ontstaan niet door het feit zelf, maar door hoe we er over
denken.

Hans Schuts

Re: 80070490
Op Sun, 4 Jan 2009 21:19:03 +0100, "Pierre Melser"
<dankjewel@iinvalid.xx> schreef:

> [...]
>Gelukkig verliep dat goed maar wat schetst mijn verbazing: dezelfde
>melding. Hier begrijp ik niets van. Welke conclusie mag ik hieruit trekken?

Dat je misschien Google eens aan het werk had moeten zetten. Deze hit
(de eerste die ik probeerde) geeft gelijk een oplossing:

http://www.microsoft.com/communities...454196b787&p=1

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Pierre Melser

Re: 80070490
Hans Schuts wrote:
http://www.microsoft.com/communities...454196b787&p=1

Dank je Hans, ik had Google vrij uitgebreid geraadpleegd en had dit ook
gevonden; zie jij op die site waar de oplossing staat? Bovenaan begintt het
mailtje te vertellen dat er geen oplossing gevonden wordt. Hij, de schrijver
krijgt van velen spaanstaalige sites. Die heb ik niet allemaal doorgeploegd
omdat ik het spaans slecht beheers. Maar dan nog zie ik de oplossing niet

Pierre

Cnut

Re: 80070490
"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> Dat je misschien Google eens aan het werk had moeten zetten. Deze hit

WOW!, daar gaan we weer, schoolmeester Hans spreekt!

> (de eerste die ik probeerde) geeft gelijk een oplossing:
>
> http://www.microsoft.com/communities...454196b787&p=1

Oplossing ?????????????????????????
Nu jij weer!, bedoel je dit misschien?
http://groups.google.com/groups/sear...90&qt_s=Search
http://www.google.co.uk/search?hl=en...G=Search&meta=
http://www.google.ca/search?hl=en&q=...e+Search&meta=
http://www.google.es/search?hl=es&q=...Google&met a=
0x80070490
http://groups.google.com/groups/sear...=Search+Groups
http://www.google.co.uk/search?hl=en...G=Search&meta=
http://www.google.ca/search?hl=en&q=...G=Search&meta=
http://www.google.es/search?hl=es&q=...G=Buscar&meta=

Of toch maar dit?:
For more information about how to contact Microsoft for support issues,
visit the International Support Web site:
http://support.microsoft.com/Default...LN=nl&x=14&y=9

Hannes

Re: 80070490
"Pierre Melser" <dankjewel@iinvalid.xx> schreef in bericht
> [...]
> Gelukkig verliep dat goed maar wat schetst mijn verbazing: dezelfde
> melding. Hier begrijp ik niets van. Welke conclusie mag ik hieruit

Kijk hier eens: http://support.microsoft.com/kb/958044

Maar ik word niet echt vrolijk van de gegeven oplossing. :-(

--
Hannes

Hans Schuts

Re: 80070490
Op Sun, 4 Jan 2009 22:30:58 +0100, "Pierre Melser"

> [...]

>omdat ik het spaans slecht beheers. Maar dan nog zie ik de oplossing niet

Vreemd, want als je de hele draad doorleest, kom je onderaan toch
echt, in het Engels, een mogelijke oplossing tegen. En uiteraard heb
ik de andere links die Google vond niet verder bekeken. Tenslotte heb
_ik_ het probleem niet....

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Cnut

Re: 80070490
"Hannes" <nospam@nowhere.invalid> schreef in bericht
> "Pierre Melser" <dankjewel@iinvalid.xx> schreef in bericht

> Kijk hier eens: http://support.microsoft.com/kb/958044
>
> Maar ik word niet echt vrolijk van de gegeven oplossing. :-(

Ik ook niet en zo te zien heeft de OP geen installatie DVD. (?)
Ik zag dit nog ergens:
Permanent Solution:
If you have a lot of time on your hands, turn on your computer and boot to
Vista. Insert your original Vista DVD, then select "Upgrade" from the list,
and let the program do the rest. It seems that this has been the only really
successful way of getting the Windows Update to work again. A number of
people have done this method and say it works. You may have to reinstall
sound drivers once it is done.

Pierre Melser

Re: 80070490
Hannes wrote:
> [...]

en het probleem is dan ook nog eens dat de upgrade functie die wordt
aangeraden niet aanwezig is niet geiniialiseerd ( waarschijnlijk omdat ik
ultimate draai)

pierre

Pierre Melser

Re: 80070490
Hans Schuts wrote:
http://www.microsoft.com/communities...454196b787&p=1

Hans, ik heb dat opgevolgd. Het helpt niet

Pierre

Pierre Melser

Re: 80070490
Cnut wrote:
> [...]

Ik heb dit ook geprobeerd maar de upgrade functie is niet te activeren bij
mij. Ik heb een legale vista dvd. Dus ik heb de dvd. Ik vermoed dat ik geen
upgrade kan doen omdat ik ultimate draai.

Ik ben het haasje denk ik..

Pierre