Windows Vista Outlook 2007

degraafonline is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Windows Vista Outlook 2007
Waarde lezer,

betreft een pc met Windows Vista Basic SP1 en Office 2007 Basic SP1.

Zonder opgaaf van reden wil Outlook niet meer starten. Sluit zichzelf af en geeft aan dat er een fout is opgetreden waarvoor nog geen oplossing beschikbaar is. Telkens wanneer ik Outlook wil starten doet zich dit euvel voor.

Ik heb Offcice verwijderd en opnieuw ge´nstalleerd, zelfde euvel. Toen verwijderd met behulp van Revo Uninstaller, opnieuw ge´nstalleerd nog steeds zelfde euvel. E.e.a. meerdere keren, ook m.b.v. herstarts gedaan, niets helpt.

Ik heb tussentijds eenmaal een melding gehad dat het installeren van Office updates zou kunnen helpen, maar nee, doet het niet.

Iemand een idee wat hiermede te doen ?
Hans Schuts

Re: Windows Vista Outlook 2007
Op Fri, 2 Jan 2009 19:13:53 +0000, degraafonline
<degraafonline.3lehw5@no-mx.forums.vistaheads.com> schreef:

> [...]

>Ik heb tussentijds eenmaal een melding gehad dat het installeren van
>Office updates zou kunnen helpen, maar nee, doet het niet.

Er zal wel degelijk een reden opgegeven worden, maar die zie je niet
op het scherm. Kijk eens in de systeemlogs of daar een aanknopingspunt
te vinden is.

Heeft het wel gewerkt? Zo ja, ga dan eens goed na wat je hebt
veranderd op je systeem. Er kan natuurlijk ook sprake zijn van een
besmetting met een of ander.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl

degraafonline is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Re: Windows Vista Outlook 2007
Quote:
Originally Posted by Hans Schuts View Post
> [...]

Heeft het wel gewerkt? Zo ja, ga dan eens goed na wat je hebt
veranderd op je systeem. Er kan natuurlijk ook sprake zijn van een

Hans, bedankt, ik ga de systeem logs bekijken.

Het is niet mijn pc, degene die de pc gebruikt weet weinig tot niets van computers en gebruikt de pc eigenlijk enkel voor e-mail, wat administratie en internet. Bezoekt geen obscure websites, maakt geen gebruik van P2P of wat dan ook. Norton 360 is ge´nstalleerd en up-to-date.

Wat mij zo bevreemd is dat ondanks dat Office grondig verwijderd is (mbv Revo Revo Uninstaller Freeware - Uninstall Software, Remove Programs, Solve uninstall problems), Outlook exact dezelfde melding geeft bij de eerste keer opstarten van Outlook. Ook na systeem herstel, ik heb een datum gekozen een +/- een week voor het mis ging.

Ik ga ga nog een grondige virusscan doen en zoals gezegd de logs bekijken.

vriendelijke groeten, Leon.
Bert \( A W RvB \)

in bericht news:degraafonline.3lehw5@no-mx.forums.vistaheads.com...

> [...]
> af en geeft aan dat er een fout is opgetreden waarvoor nog geen
> oplossing beschikbaar is. Telkens wanneer ik Outlook wil starten doet

Ik heb zoiets gehad met Outlook Express en bij
'Starten - Help en ondersteuning' werdt Outlook Express opnieuw
geinstalleerd en of gerepareerd.
Kijk daar eens, bij 'Starten - Help en ondersteuning' dus, misschien
dat hetzelfde kan met Outlook.

> [...]
>
> Ik heb tussentijds eenmaal een melding gehad dat het installeren van
> Office updates zou kunnen helpen, maar nee, doet het niet.

Bert ( A W RvB )
bert@rjrsnvbrn.nl
www.rjrsnvbrn.nl

GJ.Oomens

Re: Windows Vista Outlook 2007
On Fri, 2 Jan 2009 22:43:35 +0000, degraafonline
<degraafonline.3lerkd@no-mx.forums.vistaheads.com> wrote:

> [...]
>week voor het mis ging.
>
>Ik ga ga nog een grondige virusscan doen en zoals gezegd de logs

De integratie met Norton uitschakelen en eventueel een nieuw Outlook
proflel aanmaken. De informatie van Outlook zit in het profiel en niet
in het programma zelf.
Verschil?

En/of Outlook in safe mode opstarten.
ctrl en op snelkoppeling van Outlook klikken.
Verschil?
--
GÚrard
Hans Schuts

Re: Windows Vista Outlook 2007
Op Fri, 2 Jan 2009 22:43:35 +0000, degraafonline
<degraafonline.3lerkd@no-mx.forums.vistaheads.com> schreef:

> [...]
>administratie en internet. Bezoekt geen obscure websites, maakt geen
>gebruik van P2P of wat dan ook. Norton 360 is ge´nstalleerd en

Ah! Had dat gelijk vermeld! Schakel Norton eens uit, in ieder geval
het emailgebeuren van Norton. Grote kans dat je dan het probleem
opgelost hebt.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Hans Schuts

Re: Windows Vista Outlook 2007
Op Sat, 3 Jan 2009 00:01:34 +0100, "Bert \( A W RvB \)"
<bert@rjrsnvbrn.nl> schreef:

> [...]
>geinstalleerd en of gerepareerd.
> Kijk daar eens, bij 'Starten - Help en ondersteuning' dus, misschien

OP heeft soortgelijke actie al ondernomen, kijk maar:

door het verwijderen en opnieuw installeren van Office wordt Outlook
uiteraard meegenomen in het proces.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl