Waarom is dit temp-bestand niet te verwijderen?

Robert

Waarom is dit temp-bestand niet te verwijderen?
Hallo,
Ik kan op mijn laptop met OS Windows Vista Ultimate via AppData -> Local ->
Temp niet het bestand FXAPIDebuglogfile (een tekstbestand met een grootte van
0 bytes en aangemaakt/gewijzigd op 1-2-2000 om 23:06) niet verwijderen. De
laptop is nieuw aangeschaft in januari 2008. Ik krijg de foutmelding: 'de
bewerking kan niet worden voltooid, omdat het bestand in een ander programma
is geopend. Sluit dit bestand en probeer opnieuw.'

Op mijn andere laptop (een maand later aangeschaft en met OS Windows Vista
HP) kan ik de inhoud van de gehele map Temp zonder meer verwijderen.

Mijn vragen:
- wat is de functie van zo een oude logfile?
- waarom kan ik het bestand niet verwijderen?
- hoe kan ik zien in welk bestand gebruik wordt gemaakt van de niet te
verwijderen debuglogfile.
- waarom is de map temp bij Windows Vista Hp wel geheel leeg te maken?

Dank voor de beantwoording.
Robert
Bertje

Re: Waarom is dit temp-bestand niet te verwijderen?
> [...]
> verwijderen debuglogfile.
> - waarom is de map temp bij Windows Vista Hp wel geheel leeg te maken?

Waarom vraag je weer opnieuw??? Er zijn al antwoorden gegeven
in een andere Thread van jouw over hetzelfde onderwerp.

Wat mij wel opvalt.... Als ik hier op jouw IP zoek dan heb je
wel heel veel namen.. waarom bij iedere vraag een andere naam???

Robert - RD. - korsakow - SteeJe - Hermanna - Robert9 - Dennis
Peter_W - Rinus - historian - cocosun - e.z.v

Is misschien iets voor Peter R. de Vries

--
Gr.

Bertje schreef op 26-12-2008 21:24:

> Waarom vraag je weer opnieuw??? Er zijn al antwoorden gegeven
> in een andere Thread van jouw over hetzelfde onderwerp.

De OP heeft zijn vraag gesteld via de webinterface van MS. En, helaas
pindakaas voor de OP, die webinterface vertoont geen berichten van ná
23/12 meer. Noch de eigen berichten, noch de antwoorden :-(
Dus hij kan de antwoorden (en ook dit bericht) niet lezen ...........

> [...]

> meer. Noch de eigen berichten, noch de antwoorden :-(
> Dus hij kan de antwoorden (en ook dit bericht) niet lezen ...........

Ahh.. dus iedereen die via het webinterface een vraag stelt krijgt
ook hetzelfde IP...
Hmm dan denk ik dat ik mijn excuses moet aanbieden..
Ik vond het alleen zo vreemd 1 IP adres en tig tal namen..
Dus sorry Robert...

--
Gr.
Bertje

Henk

Re: Waarom is dit temp-bestand niet te verwijderen?

"Bertje" <bert.m8@HaalDitWeg@gmail.com> schreef in bericht

> [...]
> Peter_W - Rinus - historian - cocosun - e.z.v
>
> Is misschien iets voor Peter R. de Vries

Ik denk dat het antwoord bij de namen staat: Korsakow

Henk