Systeemherstel werkt niet.

J.T. van Es

Systeemherstel werkt niet.
Na een poging het systeem een paar dagen terug te zetten krijg ik de
volgende melding:
-----------------
Systeemherstel is niet voltooid. De systeembestanden en instellingen zijn
niet gewijzigt,
Details: Er is tijdens Systeemherstel een onbekende fout opgetreden.
____________________
Natuurlijk heb ik het advies opgevolg om het eens met een ander herstelpunt
te proberen.
Mijn computer is een Acer M3100 met Vista Home premium.

Wat te doen?

Jan V

Re: Systeemherstel werkt niet.

"J.T. van Es" <hansveDIT@WEGnikhef.nl> schreef in bericht
> [...]
> herstelpunt te proberen.
> Mijn computer is een Acer M3100 met Vista Home premium.

Systeemherstel vanuit de Veilige Modus.

--
Jan V

J.T. van Es

Re: Systeemherstel werkt niet.
"Jan V" <Jan@huppeldepup.invalid> schreef in bericht

> "J.T. van Es" <hansveDIT@WEGnikhef.nl> schreef in bericht

> Systeemherstel vanuit de Veilige Modus.

Opstarten met F8 en dan?

Hans

> "Jan V" <Jan@huppeldepup.invalid> schreef in bericht

> Opstarten met F8 en dan?
>
> Hans

Dan?? Op dezelfde manier Systeemherstel starten als je eerder in de gewone
modus al hebt gedaan!

Voor de volledigheid:
Start > Alle programma's > Bureau-accessoires > Systeemwerkset >
Systeemherstel

--
Jan V

Marius

> [...]

> herstelpunt te proberen.
> Mijn computer is een Acer M3100 met Vista Home premium.

Allereerst de vraag waarom je systeemherstel wilt uitvoeren.
Don't fix it if it ain't broken.
Het klinkt misschien gek, maar ik heb al vaker meegemaakt dat er "misbruik"
van systeemherstel gemaakt werd om een pas ge´nstalleerd spelletje te
verwijderen.
Daar is systeemherstel dus niet voor bedoeld.
Vergeet ook niet dat teruggaan in de tijd met systeemherstel vaak ook
betekent dat in deze periode binnengehaalde automatische updates om zeep
worden geholpen.
Dus nogmaals de vraag, wat wil je herstellen?

J.T. van Es

> [...]

> gewone modus al hebt gedaan!
>
> Voor de volledigheid:
> Start > Alle programma's > Bureau-accessoires > Systeemwerkset >

Dat is gelukt. De vraag "Opstarten met F8 en dan?" komt voort uit het
gebruik van Win'98. Daar moest herstel in het F8 menu plaats vinden.
Bedankt voor je hulp,
Hans

J.T. van Es

Re: Systeemherstel werkt niet.
"Marius" <anonymous@microsoft.invalid> schreef in bericht

> [...]

> worden geholpen.
> Dus nogmaals de vraag, wat wil je herstellen?

Ik had op mijn computer een simpele foto-viewer van ms. Die ben ik kwijt en
kan hem niet meer terug vinden. Ik was in de veronderstelling dat ik die een
paar dagen terug nog had. Door de computer een paar dagen terug te zitten
hoopte ik hem weer terug te krijgen. Niet dus. Wel begon daarnaa Norton te
piepen maar dat is weer in orde.
Hg, Hans