dooie toesten

Paul

dooie toesten
Hallo,
Ik werk tijdelijk op een laptop met Vista waarvan het toetsenbord na het
aanslaan van ' en dan een a een a-accent-aigu produceert. Maw een aantal
toetsen is dood (accenten). Is misschien handig als je (zoals de eigenaresse
van de laprtop) franstalig bent maar anders niet.

Hoe verander ik dit ook al weer. Het is niet alleen in MS word, maar ook in
andere programma's dus het is denk ik een windows-instelling.
(Ik weet dat ik het kan oplossen met op de spatiebalk drukken, maar daar ben
ik te lui voor).

bij voorbaat dank
HG

Re: dooie toesten
Paul schreef op 22-11-2008 20:37:
> [...]
> andere programma's dus het is denk ik een windows-instelling.
> (Ik weet dat ik het kan oplossen met op de spatiebalk drukken, maar daar ben

Ja ja .... ConfScherm - Landinstellingen - toetsenborden en talen enz.
Maak van de indeling 'Verenigde Staten (internationaal)' dan maar gewoon
Verenigde Staten.

Cnut

Re: dooie toesten
"Paul" <paa17@planiet.nl> schreef in bericht
news:49285f73$0$27201$9a622dc7@news.kpnplanet.nl.. .
> [...]
> in andere programma's dus het is denk ik een windows-instelling.
> (Ik weet dat ik het kan oplossen met op de spatiebalk drukken, maar daar

Start > Uitvoeren, plak deze opdracht in het venstertje: OSK
Nu heb je geen dooie "toesten" meer!

Paul

Re: dooie toesten

"karelV" <karelV@degroeten.local> wrote in message
news:943b0$49286179$5353d4bc$12186@cache100.multik abel.net...

> Ja ja .... ConfScherm - Landinstellingen - toetsenborden en talen enz.
> Maak van de indeling 'Verenigde Staten (internationaal)' dan maar gewoon
> Verenigde Staten.

Ach ja.
Simpel.
Bedankt.