comdlg32.ocx bij cdcoverprint

Jaap

comdlg32.ocx bij cdcoverprint
Hoi.

Ik heb CDcoverprint free gedownload en lijkt goed te
installeren maar als ik het prog. opstart krijg ik de melding
comdlg32.ocx te zien. Internet afgespeurd maar het wil me
maar niet lukken. Het bestand staat wel in system32.

Iemand een tip hoe ik het wel voor elkaar kan krijgen?
(leuk programmaatje overigens)

Gr. J.

Re: comdlg32.ocx bij cdcoverprint
Jaap schreef op 22-11-2008 11:22:
> [...]
> comdlg32.ocx te zien. Internet afgespeurd maar het wil me
> maar niet lukken. Het bestand staat wel in system32.

Die melding is meer dan alleen de filenaam comdlg32.ocx, hoe is hij
compleet?

Helpt dit?:
Een elevated cmd-prompt openen [Start - typ cmd, GEEN <enter> en dan
linksbovenaan Rechtsklik op cmd.exe - Uitvoeren als Administrator] en
daar typen
regsvr32 c:\windows\system32\comdlg32.ocx <enter>

Jaap

Re: comdlg32.ocx bij cdcoverprint

news:36205$4927e0d9$5353d4bc$19553@cache120.multik abel.net...

> [...]
> typen
> regsvr32 c:\windows\system32\comdlg32.ocx <enter>

Wat is een elevated cmd-prompt?
Als ik in uitvoeren cmd tip en dan ok dan krijg ik een
zwart scherm met wat tekst. (dos?)
Verder kom ik eigenlijk niet.

Jaap schreef op 22-11-2008 12:49:

> news:36205$4927e0d9$5353d4bc$19553@cache120.multik abel.net...

> Wat is een elevated cmd-prompt?

Dat heb ik voor je beschreven tussen die [ ] haken. Je krijgt dan een
zwart 'dos'-scherm met een knipperende cursor achter c:\windows\system32>_

> Als ik in uitvoeren cmd tip en dan ok dan krijg ik een
> zwart scherm met wat tekst. (dos?)
> Verder kom ik eigenlijk niet.

Daarin typ je wat ik schreef (regsvr32 enzovoorts)

Jaap

> [...]

> zwart 'dos'-scherm met een knipperende cursor achter c:\windows\system32>_

> Daarin typ je wat ik schreef (regsvr32 enzovoorts)

Ah, bedoel je dat.
Als ik cmd tik en op ok druk dan krijg ik idd het scherm met
bovenin C windows system32 cmd.exe maar als ik daar rechts
op klik krijg ik geen uitvoeren als adm. te zien.

Jaap schreef op 22-11-2008 13:31:

> Ah, bedoel je dat.
> Als ik cmd tik en op ok druk dan krijg ik idd het scherm met
> bovenin C windows system32 cmd.exe maar als ik daar rechts
> op klik krijg ik geen uitvoeren als adm. te zien.

Goed lezen wat ik schrijf: GEEN <enter> en dus ook GEEN OK. Alleen maar
cmd typen , 0,5 sec wachten en dan staat links bovenaan cmd.exe (met een
zwart ondergrondje). * Daarop* rechtsklikken.

Marius

Re: comdlg32.ocx bij cdcoverprint

news:3ed31$4927fdcd$5353d4bc$23105@cache100.multik abel.net...

> Goed lezen wat ik schrijf: GEEN <enter> en dus ook GEEN OK. Alleen maar
> cmd typen , 0,5 sec wachten en dan staat links bovenaan cmd.exe (met een
> zwart ondergrondje). * Daarop* rechtsklikken.

Karel bedoelde niet het vak "uitvoeren", maar Start > zoekopdracht.

Marius schreef op 22-11-2008 14:49:

> news:3ed31$4927fdcd$5353d4bc$23105@cache100.multik abel.net...

> Karel bedoelde niet het vak "uitvoeren", maar Start > zoekopdracht.

Klopt, dat had ik er ook nog moeten bijzetten :-(
[Het vak 'uitvoeren' is in Vista trouwens standaard niet aanwezig]

Jaap

Re: comdlg32.ocx bij cdcoverprint

> Klopt, dat had ik er ook nog moeten bijzetten :-(
> [Het vak 'uitvoeren' is in Vista trouwens standaard niet aanwezig]

O sorry, had ik idd niet begrepen. FF opnieuw.
Het gekke is dat als ik zoeken / alle bestanden mappen, aanklik en daarin
cmd
als zoekopdracht tik dan krijg ik alleen wat oude emails te zien. Geen
cmd.exe
in de linker bovenhoek. Dit heb ik altijd al vreemd gevonden dat er deels
uitkomsten komen terwijl het in Vista juist zo mooi moet zijn..
Wat gaat hier niet goed? Dan kan ik pas verder denk ik?

Jaap schreef op 22-11-2008 17:50:

> Wat gaat hier niet goed? Dan kan ik pas verder denk ik?

Je maakt het wel moeilijk hoor ......

Klik op de wereldbol ('Start') . Direct daarboven is een vak waarin
staat 'Zoekopdracht starten'. Typ in *dat* vak 3 letters: cmd , verder
niets doen en even wachten. Linksbovenaan verschijnt dan cmd.exe.
Op *die* cmd.exe rechtsklikken - 'als administrator uitvoeren' kiezen.