meerdere emailadressen

Mar

meerdere emailadressen
Hallo,
sinds kort heb ik vista en wilde mijn emailadressen invoeren.
Ik had altijd 2 accounts waarin de mail dus ook gescheiden werd.Nu
heb ik wel 2 adressen maar alles komt in een box binnen erg onhandig en niet
overzichtelijk.\Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan veranderen en of het
evt veranderd kan worden.
Alvast bedankt gr Mar
Robbedoes

Re: meerdere emailadressen
Mar <Mar@discussions.microsoft.com> schreef
in news:AA37AC11-032E-4DFF-9DF0-EAF308CADE0E@microsoft.com

> [...]
> en niet overzichtelijk.\Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan
> veranderen en of het evt veranderd kan worden.

Met berichtregels kun je ze naar een eigen submap zetten.

--
Robbedoes.

Every solution breeds new problems.

Mar

Re: meerdere emailadressen

"Robbedoes" wrote:

> [...]
> in news:AA37AC11-032E-4DFF-9DF0-EAF308CADE0E@microsoft.com

> Met berichtregels kun je ze naar een eigen submap zetten.

Hai Robbedoes,

bedankt voor je antwoord, ik heb het geprobeerd maar dat deed niks het kwam
gewoon nog in mijn hoofdaccount binnen.
Iben wel blond hoor op de pc dus misschien kan je het wat uit gebreider
uitleggen.

thx gr Mar

Marius

Re: meerdere emailadressen

"Mar" <Mar@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]
> gewoon nog in mijn hoofdaccount binnen.
> Iben wel blond hoor op de pc dus misschien kan je het wat uit gebreider

Met berichtregels is dit inderdaad in te stellen.
Klik in Windows Mail op de menubalk op "help".
Tik in de zoekregel "berichtregels" en volg de aanwijzingen voor "E-mail
ordenen met mappen en regels".
Een nog simpeler manier is om Windows Live Mail op je PC te installeren.
Dit is een meer uitgebreide versie van Outlook Express en Windows Mail.
Hier worden verschillende accounts automatisch gescheiden met eigen inbox
enz.
Ook Hotmail en andere http-mail accounts kun je met dit programma
afhandelen.
zie voor meer info: http://get.live.com/nl-nl/wlmail/overview

Marius