Wat is dat toch met die artikelnummers?

Jawade

Wat is dat toch met die artikelnummers?
Ik moet 3000 berichten ophalen om de paar berichten tot dinsdagochtend
binnen te krijgen. Er worden steeds vele artikelnummers overgeslagen.
Het lijkt wel of er massaal spam verwijderd wordt, maar zoveel spam,
dat kan haast niet. Iemand een verklaring?

Met vriendelijke groeten, Jawade.
--
http://jawade.nl/ Veel vernieuwd! Diskeditors met MBR-rebuilders!
Bootmanager (+Vista +Linux), ClrMBR, SDir v DIRgrootte, POP3lezer,

Jetze Mellema \(MS MVP\)

Re: Wat is dat toch met die artikelnummers?
"Jawade" <Henk_Jawade@hotmail.com> schreef in bericht
> [...]
> Het lijkt wel of er massaal spam verwijderd wordt, maar zoveel spam,
> dat kan haast niet. Iemand een verklaring?

Welke newsserver en -reader gebruik je?

Jetze Mellema (MS MVP)

Cnut

Re: Wat is dat toch met die artikelnummers?
"Jetze Mellema (MS MVP)" <stoppen@hotmail.com> schreef in bericht
> "Jawade" <Henk_Jawade@hotmail.com> schreef in bericht

> Welke newsserver

Staat in de header

> en -reader gebruik je?

Deze is wel leuk: "Jawade News 2008", ;-)

Jawade

Op Woensdag 19 November 2008 18:53:24 +0100, schreef Jetze Mellema \(MS MVP\) <stoppen@hotmail.com> in artikel <OyNF5#mSJHA.5568@TK2MSFTNGP05.phx.gbl>:
> "Jawade" <Henk_Jawade@hotmail.com> schreef in bericht

> Welke newsserver en -reader gebruik je?

Een zelf geschreven newscliŽnt, "Jawade News 2008". Ik haal een
in te stellen aantal berichten op, maar vanaf dinsdag 11:00 zijn
er zo'n 3000 artikelnummers uitgegeven. Ik gebruik de microsoft
server.

Op Woensdag 19 November 2008 19:07:52 +0100, schreef Cnut <cnut@flap.org> in artikel <gg1klr$3pe$1@news.albasani.net>:
> "Jetze Mellema (MS MVP)" <stoppen@hotmail.com> schreef in bericht

> Staat in de header

> Deze is wel leuk: "Jawade News 2008", ;-)

Hij is zeker leuk. :-) Een gigantisch bedieningsgemak. Met ťťn
nadeel, het threaden heb ik nog niet voor elkaar. Daar zou ik
graag een algorithme voor hebben. Maar dat komt nog wel.

"Cnut" <cnut@flap.org> schreef in bericht

> Staat in de header

Welke dan?

> Deze is wel leuk: "Jawade News 2008", ;-)

Vandaar dat ik het even vroeg. Het is een offtopic discussie en inmiddels de
tweede draad over het zelfde onderwerp maar een oudgediende als Jawade weet
inmiddels wel dat je zo veel mogelijk relevante info moet geven als je een
goed antwoord wilt krijgen. :-)

Jetze Mellema (MS MVP)

> er zo'n 3000 artikelnummers uitgegeven. Ik gebruik de microsoft
> server.

Welke?

Jetze Mellema (MS MVP)

Jawade

Op Woensdag 19 November 2008 19:27:01 +0100, schreef Jetze Mellema \(MS MVP\) <stoppen@hotmail.com> in artikel <Ot5krRnSJHA.1164@TK2MSFTNGP03.phx.gbl>:
> [...]

> inmiddels wel dat je zo veel mogelijk relevante info moet geven als je een

Ik had erbij kunnen zetten dat nieuwsprogramma's die maximaal b.v.
300 berichten ophalen, weleens berichten over kunnen slaan door
het massaal ontbreken van artikelnummers. Het viel mij op doordat
ik, toen ik 300 berichten ophaalde, maar een stuk of 10 berichten
kreeg. In mijn cliŽnt worden de artikelnummers weergegeven, en zag
ik dus direct waar het aan lag. Zie schermafdruk:

http://jawade.nl/JawadeNews.gif

Op Woensdag 19 November 2008 19:28:02 +0100, schreef Jetze Mellema \(MS MVP\) <stoppen@hotmail.com> in artikel <#D9RQSnSJHA.6060@TK2MSFTNGP06.phx.gbl>:
> "Jawade" <Henk_Jawade@hotmail.com> schreef in bericht

> Welke?

Ik gebruik news.microsoft.com, maar ik dacht dat die 'aliassen'
naar dezelfde server(park) wezen.

> kreeg. In mijn cliŽnt worden de artikelnummers weergegeven, en zag
> ik dus direct waar het aan lag. Zie schermafdruk:

Maar wat is het probleem nou precies, mis je gegevens? Ik zou er trouwens
niet aan moeten denken om een reader te gebruiken die niet aan threading
doet.

Jetze Mellema (MS MVP)