Gedownloade files zijn niet zichtbaar

MrZalabata

Gedownloade files zijn niet zichtbaar
Hallo,

I maak gebruik van de gratis 50 GB opslagruimte die Adrive biedt. Ik heb
mijn files via een handige backup tool succesvol geupload maar wanneer ik
verschillende files opnieuw probeerde te downloaden via de Java tool op de
Adrive website waren die bestanden NIET zichtbaar op mijn pc. Ik probeerde
opnieuw maar toen zei die tool dat de bestanden reeds op mijn schijf stonden
in de betreffende map. Ik kan ze gewoonweg niet zien ondanks dat zelfs de
verborgen bestanden zichtbaar zijn gemaakt. Ik ben niet zeker dat dit een
vraag is voor dit forum aangezien dit een instelling kan betreffen in
Windows, Internet Explorer, Java of misschien zelfs bij Adrive zelf. Adrive
antwoordt echter niet op mijn vraag dus probeer ik het via deze weg.

Ik gebruik Windows Home Premium (32 Bit). Mijn standaard firewall is actief
alsook AVG 8.0 en Adaware, cookies zijn toegestaan, en mijn Internet
beveiliging is gezet op Normaal-Hoog. Iemand een idee?

Hartelijk dank!!

Wim Hekken ;-)

Re: Gedownloade files zijn niet zichtbaar
MrZalabata schreef:
> [...]
> instelling kan betreffen in Windows, Internet Explorer, Java of
> misschien zelfs bij Adrive zelf. Adrive antwoordt echter niet op mijn

Dat is nog exact de reden, dat ik *NIET* gebruik maak van zulke diensten.
--

Wim Hekken ;-)
Carpe Diem
Cnut

Re: Gedownloade files zijn niet zichtbaar
"Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht

> Dat is nog exact de reden, dat ik *NIET* gebruik maak van zulke diensten.

Adrive werkt anders PERFEKT! hier om joekels van bestanden te delen over de
gehele aardkloot. ;-)

Cnut

Re: Gedownloade files zijn niet zichtbaar
"MrZalabata" <Bart.vandenheuvel@skynet.be> schreef in bericht
> [...]
> in Windows, Internet Explorer, Java of misschien zelfs bij Adrive zelf.
> Adrive antwoordt echter niet op mijn vraag dus probeer ik het via deze

Je kunt dus de locatie niet vinden waarnaar gedownload wordt op je PC.
Via zoeken op basis van de exacte bestandsnaam moet het te vinden zijn.
Als je naar je desktop download, => verrassing!!!! Vista heeft bij mij 5
mappen genaamd "desktop"
Zo, ja:
Kijk eens in C:\Users(=gebruikers)\MrZalabata\Desktop