Quicktime Movie opslaan vanaf het web

Roberto Cloock

Quicktime Movie opslaan vanaf het web
Ik gebruik Quicktime Pro 7 en wil een trailer opslaan. Ik maak gebruik van
Windows Vista Ultimate.
Nu wil ik een movie opslaan. Ik denk, dat zal wel gaan, maar niet dus. Ik
kan dus ineens nergens een film opslaan. Hij zegt steeds dat ik niet de
juiste machtigingen heb. Kan hem alleen opslaan in de map Video's of op het
Bureaublad. Niet eens op een externe disk waar ik Full Rights heb.
Maar dan komt het idiote. Wanneer ik blader naar de map Desktop of Video's
dan staat het bestand er niet!!!!!!!!!!!. Maar wil ik wederom gaan opslaan op
een van die locaties dan zegt hij: Wilt u het bestaande bestand vervange????

Hier snap ik dus echt geen hout van. Iemand een idee???

Re: Quicktime Movie opslaan vanaf het web
Roberto Cloock schreef op 17-11-2008 15:37:
> [...]
> een van die locaties dan zegt hij: Wilt u het bestaande bestand vervange????
>
> Hier snap ik dus echt geen hout van. Iemand een idee???

Er zijn meerdere mappen Desktop en Videos, onder c:\users\roberto, maar
ook onder c:\users\default en c:\users\public

Roberto Cloock

Re: Quicktime Movie opslaan vanaf het web
Maar onder de mappen van de default user staan ze ook niet zichtbaar!
Ik heb het vervolgens geprobeerd in Firefox en daar lukte het me wel. Moet
erbij zeggen dat ik IE8 beta had gebruikt in eerste instantie.
Blijft nog steeds de vraag open waarom ik ineens nergens anders rechten heb,
en waarom hij zegt dat de file er reeds staat terwijl ik dat niet zie. Ook
met ``zoeken'' vind ik de file(s) niet.

Roberto Cloock schreef op 17-11-2008 19:20:
> [...]
> en waarom hij zegt dat de file er reeds staat terwijl ik dat niet zie. Ook

IE8 heet niet voor niks nog beta ... Beta's probeer je op een
testconfiguratie, niet in je echte 'werk'-machine.