Problemen met Zylom spellen...

Teresa

Problemen met Zylom spellen...

Hallo allemaal,
In het verleden heb ik een aantal Deluxe spellen gekocht van Zylom. Meestal
probeer ik nieuw aangeboden spellen een uur uit en verwijder ze daarna. Ik
heb ook een aantal gratis spellen op de computer staan. Nu komt het de
laatste tijd steeds voor dat er een spel niet start, ik krijg dan de
mededeling: "Zylom Games werkt niet meer", er wordt dan naar een oplossing
gezocht en ik moet het afsluiten. Het geldt niet voor alle spellen.

Ook als ik een Deluxe spel download en installeer heb ik soms problemen, er
komt dan een melding: "kan geen tijdelijke bestanden aanmaken".
Soms als ik het proces opnieuw start lukt het wel, maar meestal niet.

Weet iemand raad? Bedankt vast, Teresa
Indy

Re: Problemen met Zylom spellen...

"Teresa" <Teresa@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]
> komt dan een melding: "kan geen tijdelijke bestanden aanmaken".
> Soms als ik het proces opnieuw start lukt het wel, maar meestal niet.

Een duidelijker vraag bestaat haast niet...:-(
Gaat het over Craddle of Rome soms?
Als dat zo is en dat spelletje heeft de Engelse uitvoering
dan is de oplossing om hiervoor in de plaatst
de Nederlandse uitvoering te installeren.

Indy

Teresa

"Indy" wrote:

> [...]

> Als dat zo is en dat spelletje heeft de Engelse uitvoering
> dan is de oplossing om hiervoor in de plaatst
> de Nederlandse uitvoering te installeren.

Det gaat niet om de Cradle of Rome maar om een ander spellen. En alle
spellen die ik heb zijn in het Nederlands.
Bedankt voor je reactie, maar helaas heb ik nog geen oplossing voor mijn
probleem... nog een andere suggestie misschien?

Teresa
R.Kloek

Re: Problemen met Zylom spellen...
probeer het na downloaden eens op te starten in de win xp mode.

succes ron

> [...]
> Bedankt voor je reactie, maar helaas heb ik nog geen oplossing voor mijn
> probleem... nog een andere suggestie misschien?

R.Kloek

Re: Problemen met Zylom spellen...
propeer het spel na het downloaden op te starten in win vista mode.

succes ron
> [...]

> Bedankt voor je reactie, maar helaas heb ik nog geen oplossing voor mijn
> probleem... nog een andere suggestie misschien?

annie1949 is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Re: Problemen met Zylom spellen...
ik had die problemen ook en heb java geupgrade nu doen ze het voorlopig wel weer