Ander pictogram

Hans

Ander pictogram
Als ik met rechts klik op een snelkoppelingspictogram op het buroblad en
vervolgens kies voor "ander pictogram" dan lukt het prima om een ander
pictogram toe te kennen.
Helaas na een paar keer klikken verandert het ding weer in het standaard IE
pictogram.
Hoe krijg ik Vista zo ver dat hij het toegekende snelkoppelingspictogram
"onthoudt"?
Bij mijn andere (XP) pc is dit probleem er niet..
Vast bedankt,
Hans

Re: Ander pictogram
Hans schreef op 16-11-2008 14:11:
> [...]
> "onthoudt"?
> Bij mijn andere (XP) pc is dit probleem er niet..

Helpt het om bij de Eigenschappen , tabblad Algemeen, de snelkoppeling
het attribuut 'Alleen lezen' te geven?

Hans

Re: Ander pictogram

news:1a94c$49201f30$5353d4bc$9321@cache120.multika bel.net...

> Helpt het om bij de Eigenschappen , tabblad Algemeen, de snelkoppeling het
> attribuut 'Alleen lezen' te geven?

Wel nonde***, heb ik me daar eerst suf voor zitten Googelen...
Bier, standbeeld en hulde Karel; die truc lijkt idd te werken.
gegroet,
h.

JanL

Re: Ander pictogram

news:1a94c$49201f30$5353d4bc$9321@cache120.multika bel.net...

> Helpt het om bij de Eigenschappen , tabblad Algemeen, de snelkoppeling het
> attribuut 'Alleen lezen' te geven?

Ik had het zelfde probleem en dacht eerst dat jouw tip niet werkte daar na
het aanvinken van "alleen lezen" en dan OK Vista met de waarschuwing kwam, "
kan de bewerking niet uitvoeren."
Het werkte bij mij wel als je na het kiezen van het Pictogram eerst OK
intoetst,
en dan jouw tip toepast.

JanL