Waar slaat Windows Mail de mail op?

Chris Jacobs

Waar slaat Windows Mail de mail op?
Mijn computer ging stuk.

Geen beeld en harde piepjes.

Volgens mijn broer betekenen de piepjes dat de soldeer van de GPU het
begeven heeft.

Hij heeft de hard disk eruit gehaald en daar een jpg vanaf gelezen, de hard
disk is dus nog leesbaar.

Ik wil hem de mail in Windows Mail laten kopieren naar mijn nieuwe computer.

Waar staat die? (de mail bedoel ik, ik weet waar mijn nieuwe computer staat,
die staat hier :-) )

Wim Hekken ;-)

Re: Waar slaat Windows Mail de mail op?
Chris Jacobs schreef:
> [...]
> computer.
>
> Waar staat die? (de mail bedoel ik, ik weet waar mijn nieuwe computer

De piepjes geven een foutcode aan. De lengte en het aantal zijn daarbij
belangrijk. Wat die piepjes betekenen vind je in het handboek van het
moederbord. Als je deze niet (meer) hebt, dan vind je dezxe op
http://www.VulHierDeNaamVanDeFabrika...erbordIn.c om
--

Suc^6
Wim Hekken ;-)
Chris Jacobs

Re: Waar slaat Windows Mail de mail op?
Dank voor de url.

Mijn broer kon niet gelijk zeggen wat de piepjes betekenden, hij had dat
ergens opgezocht voor hij dat zei.
Ik herinner me lengte en aantal van de piepjes niet meer, maar ik neem aan
dat hij dat wel goed opgezocht had.

"Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht

> [...]
> belangrijk. Wat die piepjes betekenen vind je in het handboek van het
> moederbord. Als je deze niet (meer) hebt, dan vind je dezxe op

Jan V

Re: Waar slaat Windows Mail de mail op?

"Chris Jacobs" <chris.jacobs@xs4all.nl> schreef in bericht
> [...]
> computer.
>
> Waar staat die? (de mail bedoel ik, ik weet waar mijn nieuwe computer

De standaard plaats is :
C:\Users\Gebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Wi ndows Mail

De verborgen mappen moeten zichtbaar zijn onder Windows.
Als je de disk op een andere manier wilt benaderen is dat niet aan de orde.

--
Jan V\

Chris Jacobs

Re: Waar slaat Windows Mail de mail op?
Ok. dank.
Dan zal ik mijn broer vragen
C:\Users\Gebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Wi ndows Mail
te zippen (keeping subdirectory structure! Keeping long path names and
spaces in filenames!) en naar mij te emailen.

@André
Wil je dat svp doen?

Ik heb alvast een nieuwe gebruiker "Gebruikersnaam" aangemaakt op mijn
nieuwe computer.
Op die manier loopt de email in Windows Mail van gebruiker "Chris" geen
risico.