Standaard lettertype instellingen hotmail

Frans

Standaard lettertype instellingen hotmail
Hallo Iedereen.

Mijn vraag; Is het mogelijk om de lettertype en kleur standaard in te
stellen onder Hotmail of Windows Live Hotmail? Nu moet deze handeling steeds
herhaald worden.

Heb reeds op Yahoo gezocht, maar mogelijk gebruik ik de verkeerde
zoekopdrachten :-((

Met vriendelijke groeten,

Frans

Wim Hekken ;-)

Re: Standaard lettertype instellingen hotmail

Je zoekt op de verkeerde plek :-P http://www.google.nl
Yahoehoe zuigt.
--

Wim Hekken ;-)
Carpe Diem
Frans

"Wim Hekken ;-)" wrote:

> Je zoekt op de verkeerde plek :-P http://www.google.nl
> Yahoehoe zuigt.
> --
>
> Wim Hekken ;-)
> Carpe Diem

Dag Wim,

Ben dus gaan zien op Google, blijkbaar is dat al het zelfde, niets te vinden.

Zal dus maar aannemen dat dit standaard instellen van kleur en lettertype
niet mogelijk is onder Hotmail of Windows Live mail.

Groetjes,

Frans.
Marius

Re: Standaard lettertype instellingen hotmail

"Frans" <Frans@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> steeds
> herhaald worden.
>
> Heb reeds op Yahoo gezocht, maar mogelijk gebruik ik de verkeerde

Wat bedoel je precies?
Het e-mail programma Windows Live Mail of de webclient voor
Hotmail/Livemail?

In Windows Live Mail even op de Alt-toets drukken. Je krijgt dan bovenin een
menubalk, daar ga je naar extra > opties en dan naar het tabblad
"opstellen".
Hier kun je lettertype en briefpapier instellen.

Bij inloggen op Hotmail/Livemail kan je, als je bent ingelogd, via opties
het thema (kleur) wijzigen.

Frans

"Marius" wrote:

> [...]

> Hier kun je lettertype en briefpapier instellen.
>
> Bij inloggen op Hotmail/Livemail kan je, als je bent ingelogd, via opties

Wat ik bedoel is het volgende; Als ik een e-mail wil schrijven, dan moet ik
steeds de grote van de letters instellen, daar deze steeds terug op standaard
springen. De kleur van de letters hetzelfde. Nu zoek ik een mogelijkheid, dat
ik mijn voorkeur van letters en kleur maar 1maal moet instellen, en deze
vastleg voor al mijn volgende mails. Ik werk met Windows Live Hotmail.
Marius

> [...]
> ik mijn voorkeur van letters en kleur maar 1maal moet instellen, en deze
> vastleg voor al mijn volgende mails. Ik werk met Windows Live Hotmail.

Hieruit maak ik op dat je met de webbrowser inlogt op je Hotmail/Livemail
account.
Daar kun je geen voorkeur vastleggen en moet je per bericht je instellingen
zetten zoals je dat zelf wilt.

Met het programma Windows Live Mail, wat een meer geavanceerde versie is van
Outlook Express (XP) en Windows Mail (Vista) kan je de instellingen van
lettertype (grootte, font) en briefpapier zelf instellen, zoals hierboven
reeds gemeld.

Frans

"Marius" wrote:

> [...]

> Outlook Express (XP) en Windows Mail (Vista) kan je de instellingen van
> lettertype (grootte, font) en briefpapier zelf instellen, zoals hierboven

Inderdaad, Maar, dit moet steeds herhaald worden. Is er nu een manier dat je
dit maar éénmaal Blijvend hoeft te doen?

Frans schreef op 16-11-2008 14:33:

> [...]

[knip]

> Is er nu een manier dat je
> dit maar éénmaal Blijvend hoeft te doen?

En wat schreef Marius nou ?