inactieve pictogrammen weergeven / verbergen

Erik

inactieve pictogrammen weergeven / verbergen
Hallo,
op mijn systeemvak (rechts onderaan) bevind er zich normaalgezien een
pijltje wanneer ik de optie "Inactieve pictogrammen verbergen" hebt
aangevinkt. En wanneer deze optie is uitgevinkt, is dat pijltje normaalgezien
dan ook weg.

Nu is dat pijltje in mijn systeemvak ALTIJD weg. Zowel bj het aanvinken en
uitvinken van deze optie "Inactieve pictogrammen verbergen".

Mijn vraag is of er iemand weet hoe ik dat pijltje op mijn systeemvak terug
te voorschijn kan brengen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Re: inactieve pictogrammen weergeven / verbergen
Op donderdag 13-11-2008 tiepte Erik de volgende wijze woorden :
> [...]
>
> Mijn vraag is of er iemand weet hoe ik dat pijltje op mijn systeemvak terug
> te voorschijn kan brengen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Weet je zeker dat er wel pictogrammen verborgen zijn?
Je kunt dit eventueel ook eens proberen:
http://vistabits.nl/optimalisatie/me...erwijderen.htm

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

Erik

Re: inactieve pictogrammen weergeven / verbergen
Ik ben hier echt een leek in hoor, maar ik kan me herinneren dat er een
tijdje geleden dat pijltje was. Kan je me vertellen of dat pijltje er dan
automatisch terug komt, indien ik recentelijk niet meer deze pictogrammen zou
klikken? Indien dit zo is, weet je dan ook hoeveel tijd erover heen gaat?

"Mamamegs [MS MVP]" wrote:

> [...]

> klikken? Indien dit zo is, weet je dan ook hoeveel tijd erover heen gaat?

Klopt, dat pijltje is er alleen als er verborgen pictogrammen zijn.
Alleen pictogrammen van programma's die de instelling 'Verbergen indien
niet actief' hebben worden veborgen, geen idee hoe lang dat duurt.
Kijk ook eens je instellingen na op het tabblad Systeemvak, zet bij een
willekeurig programma eens 'verbergen', komt het pijltje dan wel terug?

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

Erik

Re: inactieve pictogrammen weergeven / verbergen
Inderdaad, het pijltje is terug! Ik heb die instellingen gevonden, en bij elk
programma staat 'verbergen indien niet actief'. Alles werkt terug prima. Toch
heel bedankt voor de uitleg.