Backup

Rob

Backup
Ik heb mijn computer met Vista Home Premium zo ingesteld dat er iedere
zaterdag op een bepaalde tijd een backup wordt gemaakt. Maar sinds een
maand wordt er ook automatisch op maandag een backup gemaakt.
Kan iemand mij vertellen hoe of waarom dit kan?

--
Rob

** Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. **

Hans Schuts

Re: Backup
Op Mon, 10 Nov 2008 10:32:07 +0100, Rob
<rob.beijersbergen@geitmail.com> schreef:

> [...]
>maand wordt er ook automatisch op maandag een backup gemaakt.
>Kan iemand mij vertellen hoe of waarom dit kan?

Hoe? Omdat jij of iemand anders dat hebt ingesteld. Of? Ja, het
gebeurt toch?

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Rob

Re: Backup
Op 10-11-2008, heeft Hans Schuts verondersteld :

> Hoe? Omdat jij of iemand anders dat hebt ingesteld. Of? Ja, het
> gebeurt toch?

Ik ben de enige die op deze machine werkt en ik heb enkel ingesteld dat
er op zaterdag een backup gemaakt moet worden.
Mijn vraag is waarom dit, sinds een 4 weken, ook op maandag gebeurd.

--
Rob

** Hoe groter het ego, hoe kleiner de geest. **

Blackbird

Re: Backup

"Rob" <rob.beijersbergen@geitmail.com> schreef in bericht
news:e0f2d$4918130d$5ed0ac12$23398@cache4.tilbu1.n b.home.nl...
> [...]

> op zaterdag een backup gemaakt moet worden.
> Mijn vraag is waarom dit, sinds een 4 weken, ook op maandag gebeurd.

Neem een kijkje in de Taakplanner, klik Bibliotheek en kontroleer de items
in het bovenste venster. Als de taak hierin staat: rechtsklik >uitschakelen
of verwijderen.

Hans Schuts

Re: Backup
Op Mon, 10 Nov 2008 11:54:38 +0100, Rob

>Ik ben de enige die op deze machine werkt en ik heb enkel ingesteld dat
>er op zaterdag een backup gemaakt moet worden.
>Mijn vraag is waarom dit, sinds een 4 weken, ook op maandag gebeurd.

Op die vraag heb ik je al antwoord gegeven. Verder zul je zelf op
onderzoek uit moeten gaan. Loop je instellingen eens na, zou ik
zeggen.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Rob

Re: Backup
Blackbird had ui****gezet :
> [...]

> het bovenste venster. Als de taak hierin staat: rechtsklik >uitschakelen of

Daar staat alleen iets over Tune-up maar niets over de backup.
Ik heb bij Tune-up ook niets kunnen vinden wat op backup lijkt.

--
Rob

** Hoe groter het ego, hoe kleiner de geest. **

Marius

news:c0edb$4917ffb4$5ed0ac12$9929@cache1.tilbu1.nb .home.nl...
> [...]
>
> --
> Rob
>
> ** Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. **

Misschien een gekke opmerking.
Heeft je PC ten tijde van de geplande back-up op zaterdag uitgestaan en heb
je je PC pas op maandag weer aangezet?

Rob

Re: Backup
Marius schreef :
> [...]
>>

> Misschien een gekke opmerking.
> Heeft je PC ten tijde van de geplande back-up op zaterdag uitgestaan en heb

Nee, maar toch bedankt voor het mee denken. :-)

--
Rob

** Beter doodmoe dan levensmoe. **