Gebruikersbeheer (UAC) uitschakelen

CAPHome

Gebruikersbeheer (UAC) uitschakelen
Omdat na enige tijd Gebruikersbeheer ervoor zorgt dat mijn legale
Outlook-add-ins (Systran vertaalsoftware en WebResearch) niet meer werken,
heb ik dat moeten uitschakelen. Het alternatief was f Vista opnieuw
installeren, f een nieuwe gebruiker aanmaken, want binnen dezelfde
gebruiker konden deze add-ins niet meer functioneren, ook niet na nieuwe
installatie van deze add-ins. Nu gaat het prima, ware het niet dat ik om de
haverklap geplaagd wordt door de mededeling dat mijn computer een risico
loopt omdat gebruikersbeheer is uitgeschakeld. Kan ik deze foutboodschap
ergens onderdrukken?

Re: Gebruikersbeheer (UAC) uitschakelen
CAPHome schreef op 8-11-2008 17:33:
> [...]
> computer een risico loopt omdat gebruikersbeheer is uitgeschakeld. Kan
> ik deze foutboodschap ergens onderdrukken?

http://www.computertotaal.nl/web/Art...tschakelen.htm

Re: Gebruikersbeheer (UAC) uitschakelen
Op zaterdag 8-11-2008 tiepte CAPHome de volgende wijze woorden :
> [...]
> geplaagd wordt door de mededeling dat mijn computer een risico loopt omdat
> gebruikersbeheer is uitgeschakeld. Kan ik deze foutboodschap ergens

In het Beveiligingscentrum (Configuratiescherm) aan de linkerkant
klikken op Waarschuwingen van het Beveiligingscentrum wijzigen.

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl