Verwijderen van mappen

Danielle

Verwijderen van mappen
Ik heb een map gemaakt en daarin een Word-document opgeslagen. Ik heb dit
document gesloten en dan verwijderd. De map is dus LEEG. Word staat wel nog
open. Nu probeer ik die map te verwijderen, maar de foutboodschap vermeldt
dat er nog een toepassing geopend is die betrekking heeft op die map. Waarom
moet ik ook Word sluiten om die map uiteindelijk te kunnen verwijderen? Dat
was volgens mij niet het geval in WindowsXP.
Danielle
Hans Schuts

Re: Verwijderen van mappen
Op Sat, 8 Nov 2008 06:51:01 -0800, Danielle
<Danielle@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>moet ik ook Word sluiten om die map uiteindelijk te kunnen verwijderen? Dat
>was volgens mij niet het geval in WindowsXP.

Dat laatste, slaat nergens op, het heeft niets met het OS te maken.
Doe voor de aardigheid eens het volgende: kies voor het opslaan van
een bestand in Word en let eens op de naam van de map waar Word het
bestand op gaat slaan. Volgens mij snap je dan direct waarom jij die
map niet kunt verwijderen. Word eerst afsluiten is ook onder Vista
niet nodig, het enige waar je voor moet zorgen is dat Word die map
niet nog op de een of andere manier in gebruik heef.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Cnut

Re: Verwijderen van mappen
"Danielle" <Danielle@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> open. Nu probeer ik die map te verwijderen, maar de foutboodschap vermeldt
> dat er nog een toepassing geopend is die betrekking heeft op die map.

Omdat er nog een tijdelijk verborgen bestand staat beginnend met
~$bestandsnaam.doc als de toepassing niet afgesloten is.
Maar uit al je trollerige vragen hierboven destilleer ik dat je Vista maar
raar vind reageren?
Advies: installeer XP en laat ons hier met rust!