Internet loopt vast.

Jaap

Internet loopt vast.
IE7 loopt soms vast in Vista. Gewoon tijdens surfen moervast
en moet dan via taakbeheer afgesloten worden.
Als IE vaststaat kan je niet meer terug naar het bureaublad.
Als IE vaststaat kan IE wel opnieuw geopend worden.

Is iemand bekend hiermee?

Gr. J.
Bertje

Re: Internet loopt vast.
> [...]
> het bureaublad.
> Als IE vaststaat kan IE wel opnieuw geopend worden.

Yep.. is hier ook en heeft volgens mij iets met Java
of zo te maken...

Ik ben overgestapt naar Firefox en heb nu geen
problemen meer..

--
Gr.
Bertje

Hans Schuts

Re: Internet loopt vast.
Op Sat, 8 Nov 2008 08:58:16 +0100, "Jaap" <jaap@ggg.nl> schreef:

> [...]
>Als IE vaststaat kan je niet meer terug naar het bureaublad.
>Als IE vaststaat kan IE wel opnieuw geopend worden.

Zal wel veroorzaakt worden door een add-on die je ge´nstalleerd hebt.
Probeer het volgende eens:

Click the Start button , click All Programs, click Accessories, click
System Tools, and then click Internet Explorer (No Add-ons).

Als dat je probleem oplost, moet je alle add-ons uitschakelen en
vervolgens een voor een weer aanzetten tot je de boosdoener hebt.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Hans Schuts

Re: Internet loopt vast.
Op Sat, 08 Nov 2008 09:04:23 +0100, Bertje
<bert.m8@HaalDitWeg@gmail.com> schreef:

>Yep.. is hier ook en heeft volgens mij iets met Java
>of zo te maken...

houd het dan maar op "of zo" en vervang dat door "add-ons", want Java
is niet de schuldige.

>Ik ben overgestapt naar Firefox en heb nu geen
>problemen meer..

en kijk eens in je configuratie en je zult zien dat in Firefox ook
Java actief is. Zie verder mijn directe reactie aan OP.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Cnut

Re: Internet loopt vast.
"Jaap" <jaap@ggg.nl> schreef in bericht
> [...]
> naar het bureaublad.
> Als IE vaststaat kan IE wel opnieuw geopend worden.

Nooit gebeurd hier, verklein je cache, cookies opruimen, invoegtoepassingen
beheren en een hostfile die geen rotzooi en crashende websites toelaat
gebruiken.
http://www.mvps.org/winhelp2002/hosts.htm

Jaap

Re: Internet loopt vast.
Onder start, programmaas kom ik geen systemtools tegen.
Wel heb ik in IE bij "invoegtoepassingen beheren"
"acer datasecurity management" uitgeschakeld. Ik gebruik
namelijk AVG anti virus software.
Verder is eigenlijk alles gewoon een beetje standaard.
Is kijken of dat helpt.

Gt. J.

"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> [...]
>
> Als dat je probleem oplost, moet je alle add-ons uitschakelen en
> vervolgens een voor een weer aanzetten tot je de boosdoener hebt.

\NachtWacht\

Re: Internet loopt vast.
Jaap <jaap@ggg.nl> schreef in bericht news:4916835e$0$24396$5fc3050@news.tiscali.nl...
> [...]
> namelijk AVG anti virus software.
> Verder is eigenlijk alles gewoon een beetje standaard.

Hij bedoelt Programma's/Accessoires/Systeemwerkset/Internet Explorer
(Zonder invoegtoepassingen). Hij zit alleen een beetje in de verkeerde
taal te kletsen.

Overigens zit jij ook fout, en wel met de plaats waar je je antwoord
zet. Dat behoort namelijk onderaan.

--
Wie alles begrijpt, die alles vergeeft...
____________________

Hans Schuts

Re: Internet loopt vast.
Op Sun, 9 Nov 2008 07:29:55 +0100, "Jaap" <jaap@ggg.nl> schreef:

>Onder start, programmaas kom ik geen systemtools tegen.

Vreemd, want ik heb die tekst gekopieerd vanuit de Help van Vista
zelf. Bij mij zit die link er ook wel degelijk.

>Wel heb ik in IE bij "invoegtoepassingen beheren"
>"acer datasecurity management" uitgeschakeld. Ik gebruik
>namelijk AVG anti virus software.

dat zou best wel eens de boosdoener kunnen zijn. Twee kapiteins op een
schip werkt niet echt goed. AG doet, zeker als je de pro-versie hebt,
hetzelfde, tenzij je het webshield uitgeschakeld hebt. Maar dan kijk
je steeds tegen een waarschuwingsicoontje van AVG aan :-)

>Verder is eigenlijk alles gewoon een beetje standaard.

tja..., "een beetje standaard" is zo'n opmerking waar we hier niets
mee kunnen :-) Wij kunnen niet zien wat jij daaronder verstaat.

>Is kijken of dat helpt.

Ik ben benieuwd.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Hans Schuts

Re: Internet loopt vast.
Op Sun, 09 Nov 2008 07:39:58 +0100, "\"NachtWacht\""
<rembrandt@van.ryn> schreef:

>Hij bedoelt Programma's/Accessoires/Systeemwerkset/Internet Explorer
>(Zonder invoegtoepassingen). Hij zit alleen een beetje in de verkeerde
>taal te kletsen.

Ik zat niet te kletsen, ik heb de tekst gekopieerd uit Help. Alleen
heb ik nu eenmaal een Engelstalige Vista. En waar het op slaat dat ik
de verkeerde taal gebruik, is mij een raadsel. Wat is er verkeerd aan
Engels (of aan welke taal dan ook?)? Maar dat valt uiteraard volkomen
buiten deze nieuwsgroep, sorry, voor sommigen natuurlijk dit forum
(voor je daar ook weer over valt).
--

Hans Schuts
~PC-freakę~

Re: Internet loopt vast.
Op Sun, 09 Nov 2008 08:20:23 +0100, schreef Hans Schuts
<me@privacy.net.invalid> het volgende.

> [...]

>hetzelfde, tenzij je het webshield uitgeschakeld hebt. Maar dan kijk
>je steeds tegen een waarschuwingsicoontje van AVG aan :-)

Die waarschuwingen kun je voor iedere onderdeel apart uitschakelen.

groetjes Henk
--
#Laat altijd staan op wie en wat je reageert, en antwoord
altijd onderaan waarbij je het overbodige knipt.#