Zeer vreemd

rickey-blue

Zeer vreemd
Wanneer ik in vista op start/computer/Cschijf klik zie ik op de C schijf al
mijn bestanden waaronder
gebruikers/marcel/afbeeldingen.
Wanneer ik mijn Cschijf via total-commander (een soort verkenner) bekijk zie
ik
user/marcel/pictures.
Windows vista kan toch niet tweetalig zijn.
Voor de goede orde, total-commander is gewoon Nederlands talig.

Blackbird

Re: Zeer vreemd

"rickey-blue" <nospam@gmail.com> schreef in bericht
news:4914ae16$0$27203$9a622dc7@news.kpnplanet.nl.. .
> [...]
> user/marcel/pictures.
> Windows vista kan toch niet tweetalig zijn.
> Voor de goede orde, total-commander is gewoon Nederlands talig.

Vista niet maar Total Commander is Engels.

Floyd

> [...]
> user/marcel/pictures.
> Windows vista kan toch niet tweetalig zijn.
> Voor de goede orde, total-commander is gewoon Nederlands talig.

Is bij mij ook zo als ik met FTP_LE (US-versie) de mappenstructuur bekijk.
Ik vermoed daarom dat de mapnamen in het engels zijn, maar door de locale
instellingen worden vertaald naar de lokale taal.

> [...]

Ik vermoed daarom dat de mapnamen in het engels zijn, maar door de locale
instellingen worden vertaald naar de lokale taal.

Jawade

Re: Zeer vreemd
Op Vrijdag 7 November 2008 22:48:03 +0100, schreef Floyd <pietdevlugt@home.nl> in artikel <OfO7CKSQJHA.4680@TK2MSFTNGP06.phx.gbl>:
> [...]

> Ik vermoed daarom dat de mapnamen in het engels zijn, maar door de locale
> instellingen worden vertaald naar de lokale taal.

Zo ongeveer is het wel. Uit compatibiliteit zijn mappen zoals
C:\Users gelijk aan de Engelse versie, maar worden in de verkenner
gepresenteerd als Gebruikers enz.

Met vriendelijke groeten, Jawade.
--
http://jawade.nl/ Veel vernieuwd! Diskeditors met MBR-rebuilders!
Bootmanager (+Vista +Linux), ClrMBR, SDir v DIRgrootte, POP3lezer,

Robbedoes

Re: Zeer vreemd
Floyd <pietdevlugt@home.nl> schreef
in news:OfO7CKSQJHA.4680@TK2MSFTNGP06.phx.gbl

> [...]

> bekijk. Ik vermoed daarom dat de mapnamen in het engels zijn, maar
> door de locale instellingen worden vertaald naar de lokale taal.

Zelfs de plaats van veel mappen wordt aangepast, de bestanden staan dus
eigenlijk ergens anders dan getoond. Dat was in XP al met enkele maar in
Vista nog meer.

--
Robbedoes.

Om bij de bron te komen moet je tegen de stroom in zwemmen.

OEM

Re: Zeer vreemd
In article <081107$225524@Jawade.Naaldwijk.nl>,
Henk_Jawade@hotmail.com says...

> Zo ongeveer is het wel. Uit compatibiliteit zijn mappen zoals
> C:\Users gelijk aan de Engelse versie, maar worden in de verkenner
> gepresenteerd als Gebruikers enz.
>

> Met vriendelijke groeten, Jawade.

Ik heb Vista op mijn nieuwe laptop en ik erger mij ook
aan de verkenner waar ik mijn weg niet in vind!

Is het dan niet mogelijk om zoals vroeger (reeds in DOS
en Windows 3.0) een traditionele tree te krijgen. Dan
weet ik tenminste welk bestand waar staat.

Walter
Cnut

Re: Zeer vreemd
"OEM" <nospam@thanks.com> schreef in bericht
> [...]

> en Windows 3.0) een traditionele tree te krijgen. Dan
> weet ik tenminste welk bestand waar staat.

Free commander! gebruiken, is gratis.
<Optional tree view for each panel>
http://www.freecommander.com/

C@limero

Re: Zeer vreemd
On Sat, 8 Nov 2008 16:21:24 +0100, "Cnut" <cnut@flap.org> wrote:

>"OEM" <nospam@thanks.com> schreef in bericht
>news:MPG.237f9ea084523d36989699@news.skynet.be. ..

>Free commander! gebruiken, is gratis.
><Optional tree view for each panel>
>http://www.freecommander.com/

Freecommander mag dan wel gratis zijn, maar Total Commander
start wel meer dan 10x sneller op!