bijlage mail niet openen van windows mail

Dennis

bijlage mail niet openen van windows mail
ik heb nu mijn computer terug gezet naar fabrieks instellingen , maar kan nog
steeds niet alles open maken de bijlage met P.P. S van powerpoint lukt niet
dan krijg ik de fout melding: er is voor deze bewerking geen programma aan
het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel
koppelingen instellen van het configuratiescherm. Ik kan deze bijlage wel
openen als ik mijn mail via internet provider ophaal dus het ligt niet aan de
computer maar aan windowsmail. Ik hoop dat jullie mij nu kan helpen want ik
ben er al een week mee bezig Dennis

Re: bijlage mail niet openen van windows mail
Op vrijdag 7-11-2008 tiepte Dennis de volgende wijze woorden :
> [...]
> computer maar aan windowsmail. Ik hoop dat jullie mij nu kan helpen want ik

Heb je PowerPoint of de Powerpoint Viewer ge´nstalleerd?
Zo ja, dit al gedaan?
http://vistabits.nl/probleemoplossin...ndows_mail.htm

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

Marius

> Op vrijdag 7-11-2008 tiepte Dennis de volgende wijze woorden :

> Heb je PowerPoint of de Powerpoint Viewer ge´nstalleerd?
> [...]

Met de Powerpoint viewer moet je de bijlage eerst opslaan, pas daarna kan je
hem met de viewer openen (althans dit was mijn ervaring onder XP).
PowerPoint zelf kan wel direct vanuit de mail openen.

Robbedoes

Re: bijlage mail niet openen van windows mail
Marius <anonymous@microsoft.invalid> schreef
in news:edU0hBRQJHA.4512@TK2MSFTNGP02.phx.gbl

> [...]

> kan je hem met de viewer openen (althans dit was mijn ervaring onder
> XP). PowerPoint zelf kan wel direct vanuit de mail openen.

Foutje van de viewer installatie, is niet iets specifiek van vista. Als
je in verkenner de bestandstype voor die extensie aanpast naar de
Standaard opdracht Open ipv Weergeven (nl) (Open / Show Eng) dan gaat
het wel goed.

http://windowsxp.mvps.org/ppsopen.htm

--
Robbedoes.

Wie zijn zorgen probeert te verdrinken, merkt dat ze goed kunnen
zwemmen.

Huib

Re: bijlage mail niet openen van windows mail

"Dennis" <Dennis@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> de
> computer maar aan windowsmail. Ik hoop dat jullie mij nu kan helpen want

Hallo,
Ik had hetzelfde probleem.
Ik heb het kunnen oplossen door in configuratiescherm.... de koppeling naar
viewer te vervangen naar de powerpoint zelf.

Dit kan je doen door dubbel te klikken op de lijn en dan je keuze te doen
(zo moet je niet in het register).

Succes
Huib

dennis

Re: bijlage mail niet openen van windows mail
kan je iets duidelijke zijn over op welke lijn moet ik klikken
Dennis

"Huib" wrote:

> [...]

> Huib

dennis

Re: bijlage mail niet openen van windows mail
kan je iets meer stap voor stap het uit leggen hoe ik dan moet doen want ik
begrijp het niet hele maal ik kan mijn verkenner wel vinden maar hoe ik de
bestandstype moet veranderen niet hele maal
Dennis

dennis schreef op 8-11-2008 21:34:
> kan je iets duidelijke zijn over op welke lijn moet ik klikken

ConfScherm - Standaardprogramma's - 'Een bestandstype .... koppelen' en
daar .pps en .ppt koppelen aan powerpoint.