Tekstballonnen en bevestegingen

Peter

Tekstballonnen en bevestegingen
Vista Home Premium

Bij het opstarten verschijnen er verschillende tekstbalonnen (via taakbalk)
die aangeven dat apparaten klaar zijn voor gebruik. Ook zomaar tussendoor
met meldingen over vanalles en nog wat.
Dit ergert me enorm.

Het steeds een 2de maal bevestigen van iets dat je wil uitvoeren (vb;
verwijderen, verplaatsen, ...) is nog zoiets.

Heb zowat alles nagekeken maar kan nergens een instelling vinden die ik kan
veranderen.

Hoe schakel ik die ergerlijke toestanden uit?

Indy

Re: Tekstballonnen en bevestegingen

"Peter" <p.dhooghe@village.uunet.be> schreef in bericht
> [...]
> kan veranderen.
>
> Hoe schakel ik die ergerlijke toestanden uit?

Ik reed te rijden op een weg en ergerde me enorm.
Weet jij waar ik toen reed en waar ik naartoe ging.
Ik weet het niet meer ,maar zag wel verschillende verkeersborden.
Wat op die verkeersborden stond weet ik ook niet meer.
Jij wel ?

Indy

Re: Tekstballonnen en bevestegingen
Op donderdag 6-11-2008 tiepte Peter de volgende wijze woorden :
> [...]
> veranderen.
>
> Hoe schakel ik die ergerlijke toestanden uit?

Tekstballonnen: http://vistabits.nl/optimalisatie/balloontips.htm

Gebruikersaccountbeheer:
http://vistabits.nl/optimalisatie/UAC_uitzetten.htm

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

Peter

> Op donderdag 6-11-2008 tiepte Peter de volgende wijze woorden :

> [...]

Bedankt
de ergerlijke toestanden zijn verdwenen

Peter

Re: Tekstballonnen en bevestegingen

"Indy >" <tris63@home.nl <invalid> schreef in bericht

> [...]

> Ik weet het niet meer ,maar zag wel verschillende verkeersborden.
> Wat op die verkeersborden stond weet ik ook niet meer.

Ik hoef niet te weten waar jij reed te rijden en waarom. Ook niet wat jij
gezien of niet gezien hebt.
Zolang ik maar weet waar ik mee bezig ben :-)

> "Indy >" <tris63@home.nl <invalid> schreef in bericht

> Ik hoef niet te weten waar jij reed te rijden en waarom. Ook niet wat jij
> gezien of niet gezien hebt.
> Zolang ik maar weet waar ik mee bezig ben :-)

Sorry Peter
Het was niet kwaad bedoeld.
Ik hield je even een spiegel voor....:-)

Grt, Indy

Re: Tekstballonnen en bevestegingen
Op zaterdag 8-11-2008 tiepte Indy de volgende wijze woorden :
> "Peter" <p.dhooghe@village.uunet.be> schreef in bericht

> Sorry Peter
> Het was niet kwaad bedoeld.
> Ik hield je even een spiegel voor....:-)

Nou, zo onduidelijk was de OP nou ook weer niet, ik begreep me**** waar
hij het over had. En ik heb geen Glazen Bol, zoals die van Wim Hekken:
http://www.duquartier.nl/help.htm

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl