Datum in taakbalk

Rinus

Datum in taakbalk
Beste mensen,

Zo maar ineens is in de taakbalk rechts onderin in het systeemvak de datum
en de dag verschenen, onder de tijd. Dus voor vandaag staat er de volledige
datum, dus maandag 3-11-2008 met de tijd erbij. De taakbalk is 2x zo groot
geworden en krijg ik dus niet lager omdat de volledige datum er staat
(taakbalk is uiteraard niet vergrendeld). Hoe kan ik dat wegkrijgen zodat er
alleen nog maar de tijd staat (zoals het was)?

Alvast bedankt.

Groeten,

Rinus
Nico

Re: Datum in taakbalk
> [...]
> (taakbalk is uiteraard niet vergrendeld). Hoe kan ik dat wegkrijgen zodat er
> alleen nog maar de tijd staat (zoals het was)?

Met de cursor op de schijding van de taakbalk gaan staan, je krijgt dan
een cursor met twee pijltjes te zien, rechts klik en vasthouden naar
beneden slepen, klaar is Rinus.

Rinus

Re: Datum in taakbalk
Beste Nico,

Bedankt. Ik probeerde het wel met de linker muisknop, maar dat werkte niet.
Maar met de rechter muisknop had ik nog niet aan gedacht.

Groeten,

Rinus

> [...]

> Bedankt. Ik probeerde het wel met de linker muisknop, maar dat werkte niet.
> Maar met de rechter muisknop had ik nog niet aan gedacht.

Er is bij mijn antwoord toch foutje in geslopen, rechter muisknop,moet
linker muisknop zijn sorry, dan moet het toch werken, mits hij
perongeluk toch vergrendeld staat.
suc6