systeemherstel

paduy

systeemherstel
Heb enkele weken geleden een herstelpunt gemaakt omdat ik eenn progje heb
geinstalleerd deie iki heel goed werken vind .Alleen kan ik door dat progje
niet meer in mijn netwerkcentrum en in systeem(niet dat ik da veel nodig heb
maar ge weet nooit)Ik had voor de installatie een herstelpu!nht gemaakt en
ik wil nui terug om iets te doen en dan terug installeren maar da
herstelpunt vind ik niet terug.Waar kan ik dit terugvinden want in de gewone
lijst herstelpunten staat t niet
groeten Paduy

Re: systeemherstel
paduy schreef op 3-11-2008 22:07:
> [...]
> installeren maar da herstelpunt vind ik niet terug.Waar kan ik dit
> terugvinden want in de gewone lijst herstelpunten staat t niet

Dat herstelpunt zal dan wel Úcht weg zijn. Zijn er nog wel oudere
herstelpunten te zien?
Ik zou liever onderzoeken waarom netwerkcentrum en systeem (ConfScherm
-> Systeem bedoel je?) niet meer bereikbaar zijn.

Gandalf Gladstone

Re: systeemherstel

"paduy" <patrickduyck@telenet.be.be> schreef in bericht
> [...]
> da herstelpunt vind ik niet terug.Waar kan ik dit terugvinden want in de

Dit werkt perfect! Nooit meer last van defecte herstelpunten die het niet
meer doen!!!
Ga naar deze site en lees de info goed.
Maak de .vbs bestand zoals aangegeven en plaast het in de map Opstarten
Het maakt dagelijks bij de eerste opstart een herstelpunt aan.
Zo heb je de mogelijkheid gebruik te maken van een kakelvers herstelpunt!
http://windowsxp.mvps.org/createrp.htm

Blackbird

Re: systeemherstel

"Gandalf Gladstone" <Gandalf G.@imaginary«.com> schreef in bericht

> [...]

> Het maakt dagelijks bij de eerste opstart een herstelpunt aan.
> Zo heb je de mogelijkheid gebruik te maken van een kakelvers herstelpunt!

voor Windows XP, maar voor Vista?

Jawade

Re: systeemherstel
Op Maandag 4 NNovember2008 17:13:33 +0100, schreef Gandalf Gladstone <Gandalf G.@imaginary«.com> in artikel <uAihChpPJHA.576@TK2MSFTNGP04.phx.gbl>:

> [...]

> Het maakt dagelijks bij de eerste opstart een herstelpunt aan.
> Zo heb je de mogelijkheid gebruik te maken van een kakelvers herstelpunt!

Een gevaar van vaak automatisch herstelpunten maken is dat als je al
enige tijd een fout in je OS hebt, dit in alle herstelpunten zit.

Met vriendelijke groeten, Jawade.
--
http://jawade.nl/ Veel vernieuwd! Diskeditors met MBR-rebuilders!
Bootmanager (+Vista +Linux), ClrMBR, SDir v DIRgrootte, POP3lezer,