Windows 7

~PC-freakİ~

Windows 7
hallo

Ik heb ook ff Windows 7beta geinstalleert, ging probleemloos en in 20
minuutjes.
Het 1e wat ik altijd doe is het klassieke startmenu instellen, is dat
misschien verdwenen, want ik kan het nergens vinden?

gr. Henk

groetjes Henk
--
#Laat altijd staan op wie en wat je reageert, en antwoord
altijd onderaan waarbij je het overbodige knipt.#
Jawade

Re: Windows 7
Op Maandag 03 November 2008 21:01:50 +0100, schreef ~PC-freakİ~ <pcfreak@werktniet.invalid> in artikel <rvlug418ge5b8hdiaobrki17slag0rmud3@4ax.com>:
> [...]
> Het 1e wat ik altijd doe is het klassieke startmenu instellen, is dat
> misschien verdwenen, want ik kan het nergens vinden?

Nee hoor. Rechtsklik op de knop, Properties, en dan classic start
menu aanstippen.

Met vriendelijke groeten, Jawade.
--
http://jawade.nl/ Veel vernieuwd! Diskeditors met MBR-rebuilders!
Bootmanager (+Vista +Linux), ClrMBR, SDir v DIRgrootte, POP3lezer,

~PC-freakİ~

Re: Windows 7
Op Mon, 03 Nov 2008 21:36:16 +0100, schreef Jawade
<Henk_Jawade@hotmail.com> het volgende.

>Nee hoor. Rechtsklik op de knop, Properties, en dan classic start
>menu aanstippen.
>
>Met vriendelijke groeten, Jawade.

Die mogelijkheid heb ik vreemd genoeg niet.

groetjes Henk

Op Maandag 03 November 2008 21:48:08 +0100, schreef ~PC-freakİ~ <pcfreak@werktniet.invalid> in artikel <iqoug4h35em4chep8ccgp9g856vregne04@4ax.com>:
> Op Mon, 03 Nov 2008 21:36:16 +0100, schreef Jawade
> <Henk_Jawade@hotmail.com> het volgende.

> Die mogelijkheid heb ik vreemd genoeg niet.

Op Build 6801 zit die mogelijkheid wel. Wellicht heb je een oudere?

> [...]
Bootmanager (+Vista +Linux), ClrMBR, SDir v DIRgrootte, POP3lezer,
DOS_filebrowser, Kalender, Webtellers en IP-log, USB-stick tester.

Op Mon, 03 Nov 2008 21:56:31 +0100, schreef Jawade
<Henk_Jawade@hotmail.com> het volgende.

>Op Build 6801 zit die mogelijkheid wel. Wellicht heb je een oudere?
>
>Met vriendelijke groeten, Jawade.

Ik heb build 6801, zie hier de screenshot van wat ik zie.
http://www.pc-freak.nl/temp/start.jpg

groetjes Henk

In article <m9tvg4t27dadr7emggqjmho0ppg710dcda@4ax.com>, pcfreak@werktniet.invalid says...

> Ik heb build 6801, zie hier de screenshot van wat ik zie.
> http://www.pc-freak.nl/temp/start.jpg

Zo http://jawade.nl/startop.gif is het bij mij. Misschien te weinig
RAM? Ik heb 3 Gig ingesteld. Je weet maar nooit.

> [...]
Bootmanager (+Vista +Linux), ClrMBR, SDir v DIRgrootte, POP3lezer,
DOS-Filebrowser, Kalender, Webtellers en IP-log, USB-stick tester.

Op Tue, 4 Nov 2008 12:29:12 +0100, schreef Jawade
<Henk_Jawade@hotmail.com> het volgende.

>Zo http://jawade.nl/startop.gif is het bij mij. Misschien te weinig
>RAM? Ik heb 3 Gig ingesteld. Je weet maar nooit.
>
>Met vriendelijke groeten, Jawade.

Heb 4 GB waarvan 3,5 gezien/gebruikt word, lijkt mij genoeg.
Ik zie wel dat jij er een tabblad extra bij hebt, misschien is dat het
euvel?

groetjes Henk
--
#Laat altijd staan op wie en wat je reageert, en antwoord
altijd onderaan waarbij je het overbodige knipt.#

Re: Windows 7
Op dinsdag 4-11-2008 tiepte ~PC-freakİ~ de volgende wijze woorden :
> [...]

> Heb 4 GB waarvan 3,5 gezien/gebruikt word, lijkt mij genoeg.
> Ik zie wel dat jij er een tabblad extra bij hebt, misschien is dat het

Ook op mijn laptop met 3 GB en in mijn VPC zie ik die optie niet...
(build 6801)
Dat tabblad Notification area is er niet in 6801, daar staan de opties
op het tabblad Taskbar. Zie: http://vistabits.nl/images/taskprop.JPG
Jawade, weet je zeker dat je build 6801 hebt? Eens checken met winver?

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

Jawade

Re: Windows 7
Op Dinsdag 04 November 2008 16:08:40 +0100, schreef Mamamegs [MS MVP] <mamamegs@wilgeenmail.invalid> in artikel <OVUa88oPJHA.3936@TK2MSFTNGP06.phx.gbl>:
> [...]

> op het tabblad Taskbar. Zie: http://vistabits.nl/images/taskprop.JPG
> Jawade, weet je zeker dat je build 6801 hebt? Eens checken met winver?

Verhip, ik ben miskocht! Het is Build 6589! Vreemd, hij ging door
voor 6801. Wie zou daar nou lol in hebben? Wat me ook nog opviel,
is dat deze bij klassiek Menu Start, Vista vermeldt. Maar dat kan
natuurlijk bij een pré-Beta.

> [...]
Bootmanager (+Vista +Linux), ClrMBR, SDir v DIRgrootte, POP3lezer,
DOS_filebrowser, Kalender, Webtellers en IP-log, USB-stick tester.

Op Tue, 04 Nov 2008 16:08:40 +0100, schreef Mamamegs [MS MVP]
<mamamegs@wilgeenmail.invalid> het volgende.

> [...]
>op het tabblad Taskbar. Zie: http://vistabits.nl/images/taskprop.JPG
>Jawade, weet je zeker dat je build 6801 hebt? Eens checken met winver?

Ik begrijp dat het met build 6801 niet mogelijk is om classic in te
stellen, ik hoop dat dit met de final wel mogelijk zal zijn, want ik
vind dat standaard-menu sinds XP al helemaal niets en veel te omslachtig
werken.

groetjes Henk