Internet Explorer werkt niet meer

Nard Thomassen

Internet Explorer werkt niet meer
Heb problemen in mijn Windows Vista Ultimate.
Als ik op de blauwe e van IE 7 klik met rechts en dan Als administrator
uitvoeren
opent mijn ingestelde startpagina.
Klik ik nu met links op de blauwe e dan krijg ik een schermpje van Microsoft
Windows met de melding:
Internet Explorer werkt niet meer
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is of nog beter de oplossing...?

Gr. Nard.

GJ.Oomens

Re: Internet Explorer werkt niet meer
On Mon, 3 Nov 2008 16:12:35 +0100, "Nard Thomassen"
<nard.thomassen@gmail.com> wrote:

> [...]
>Internet Explorer werkt niet meer
>Heeft iemand een idee wat er aan de hand is of nog beter de oplossing...?

Wellicht een invoegtoepassing die te veel rechten nodig heeft?
Suggesties:
http://support.microsoft.com/kb/936213

Of andere test gebruiker onder Windows toevoegen en daarmee proberen.
Verschil?
--
Gérard
Nard Thomassen

Re: Internet Explorer werkt niet meer

"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht

> [...]
> Suggesties:
> http://support.microsoft.com/kb/936213
>
> Of andere test gebruiker onder Windows toevoegen en daarmee proberen.

Heb de 4 methode's uitgevoerd van de website.
De invoegtoepassingen ook allemaal uitgeschakeld gehad en weer ingeschakeld,
maar zonder resultaat.
Wat word er bedoeld met: Of andere test gebruiker onder Windows toevoegen..?
Gr. Nard.

GJ.Oomens

Re: Internet Explorer werkt niet meer
On Tue, 4 Nov 2008 00:12:45 +0100, "Nard Thomassen"

>Heb de 4 methode's uitgevoerd van de website.
>De invoegtoepassingen ook allemaal uitgeschakeld gehad en weer ingeschakeld,
>maar zonder resultaat.

Dus ook zonder invoegtoepassingen werkte IE niet, behalve dan als
adminstrator? Welke startpagina is dat? Andere startpagina werkt wel?

>Wat word er bedoeld met: Of andere test gebruiker onder Windows toevoegen..?

Een account toevoegen onder Windows en daarmee proberen:
http://windows.about.com/od/windowsv...e_user_acc.htm
--
Gérard
swiss

"GJ.Oomens" wrote:

> [...]
> adminstrator? Welke startpagina is dat? Andere startpagina werkt wel?

> Een account toevoegen onder Windows en daarmee proberen:

ja dat probleem ken ik ook maar ik heb me maar voor genomen om SAFARI als
browser te gebruiken en dit werkt echt
superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrr