Neiuwe acer laptop met vista

Krulle

Neiuwe acer laptop met vista
Hallo iedereen,

bij de eerste installatie van vista Home Premium werd er niet naar de
product key gevraagd.
Zou het kunnen dat bij de installatie dit vanzelf gedaan word (de
installatie word gedaan vanaf de Hd van die Acer laptop).
Waar kan ik dit nazien en zonodig nog de product key invullen.

Bedankt voor een helpend antwoord.
Mvg.

Rob

Re: Neiuwe acer laptop met vista

"Krulle" <krulleNOMAIL@no.no> schreef in bericht
> [...]
> installatie word gedaan vanaf de Hd van die Acer laptop).
> Waar kan ik dit nazien en zonodig nog de product key invullen.

Dat heb je 1 minuut geleden ˇˇk al geopperd !
en nog wel in 2 nieuwsgroepen.
Dat nummer hoef je niet in te vullen.

Rob

Wim Hekken ;-)

Krulle schreef:
> [...]
> installatie word gedaan vanaf de Hd van die Acer laptop).
> Waar kan ik dit nazien en zonodig nog de product key invullen.

Dat was bij mijn Acer Aspire 9920 laptop ook niet nodig.
--

Wim Hekken ;-)
Carpe Diem
Krulle

Re: Neiuwe acer laptop met vista

"Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht

> Dat was bij mijn Acer Aspire 9920 laptop ook niet nodig.
> --
>
> Wim Hekken ;-)
> Carpe Diem

Bedankt voor u antwoord, vult het zich zelf dan in bij de installatie.

Krulle

Re: Neiuwe acer laptop met vista

"Rob" <spamblock@private.net.invalid> schreef in bericht

> "Krulle" <krulleNOMAIL@no.no> schreef in bericht

> Dat heb je 1 minuut geleden ˇˇk al geopperd !
> en nog wel in 2 nieuwsgroepen.
> Dat nummer hoef je niet in te vullen.
>
> Rob

Ik heb de eerste verwijdert op de server maar u bent rapper dan de server
het weghaald, sorry als ik u iets misdaan heb,
ik ga proberen het nooit meer doen.

> "Rob" <spamblock@private.net.invalid> schreef in bericht

> Ik heb de eerste verwijdert op de server maar u bent rapper dan de server
> het weghaald, sorry als ik u iets misdaan heb,
> ik ga proberen het nooit meer doen.

Nou jongen,om mij wat te aan te doen moet er wel iets anders gebeuren !
En wat dat laatste betreft... zÚÚr verstandig.

Rob

Wim Hekken ;-)

Krulle schreef:

> "Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht

> Bedankt voor u antwoord, vult het zich zelf dan in bij de installatie.

Er wordt simpel weg NIET om de sleutel van Vista gevraagd bij
installatie. Blijkbaar gaat dat automagisch :-)
Je kan de installatie bestanden NIET gebruiken voor een andere computer.
Deze zijn gebonden aan de computer waar ze op zijn ge´nstalleerd.
--

Wim Hekken ;-)
Carpe Diem
Krulle

> [...]
> Je kan de installatie bestanden NIET gebruiken voor een andere computer.
> Deze zijn gebonden aan de computer waar ze op zijn ge´nstalleerd.

Bedankt voor u antwoord.
Maar hoe en waar kan ik dit controleren of hij geactiveerd is en niet op 30
dagen staat.

Mvg.

Krulle schreef op 7-11-2008 10:22:

> Maar hoe en waar kan ik dit controleren of hij geactiveerd is en niet op
> 30 dagen staat.

Rechtsklik Computer - Eigenschappen , helemaal onderaan staat het.

Wim Hekken ;-)

karelV schreef:

> Rechtsklik Computer - Eigenschappen , helemaal onderaan staat het.

Inderdaad! Geactiveerd en ook je productkey.
--

Wim Hekken ;-)
Carpe Diem