Over Gidsgegevens in WMC Vista

Rob

Over Gidsgegevens in WMC Vista
Volgens de betreffende instellingenpagina van WMC worden de gidsgegevens
geleverd door BDS (Broadcasting Dataservices Ltd).

Aangezien het Windows programma WMC ook al geen copy/paste ondersteunt, tik
ik het maar over (wat is er ooit gebleven van het "Geschikt voor Windows"
logo waar programma's zich mee op konden tuigen? WMC zou er zeker niet voor
in aanmerking gekomen zijn).
ID: 11 Versie 2694460182.
Essent-Digitaal
ID: 6500005
Tv-signaal: Set-top box
Schemaversie: 11
Taal: nl

NU AL BIJNA EEN JAAR (SINDS 1 JANUARI) STEMT DE KANAALNUMMERING NIET OVEREEN.

Dus waar BBC en Belgie bijvoorbeeld op 60 beginnen en de regionale zenders
op 800, nummert BDS nog steeds aansluitend door vanaf 1 tot 143 of zo.

DIT MAAKT WMC ONBRUIKBAAR VOOR 30 TOT 40% VAN NEDERLAND VOOR DIGITALE
TELEVISIE OVER DE KABEL.

Nou is het hele WMC in zijn opzet al een ramp, maar dit soort totale
onverschilligheid en desinteresse komt er dus nog eens bij. Mischien moet ik
- net als met een eerder geval - Stevel Ballmer maar weer eens persoonlijk
mailen (dat deed bij de vorige gelegenheid wonderen).

Maar bij de vorige keer bleek achteraf de Nederlandse Microsoft organisatie
weinig te verwijten. Dit ligt nu anders, volgens mij. Kan Microsoft anders
WMC niet afstoten. Deze eend in de bijt begint zo langzamerhand een blamage
te worden.
mvg Rob

Blackbird

Re: Over Gidsgegevens in WMC Vista

"Rob" <Rob@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> weinig te verwijten. Dit ligt nu anders, volgens mij. Kan Microsoft anders
> WMC niet afstoten. Deze eend in de bijt begint zo langzamerhand een

wees verstandig, laat WMC links liggen en neem een kabel tv-abonnement

Rob

"Blackbird" wrote:

> wees verstandig, laat WMC links liggen en neem een kabel tv-abonnement

Ik heb een kabel tv-abonnement. Voor digitaal zelfs. Dat is nu juist het
probleem. Maar dat is in mijn ogen een signaalbron. WMC is toch geen
signaalbron?
mvg

> Ik heb een kabel tv-abonnement. Voor digitaal zelfs. Dat is nu juist het
> probleem. Maar dat is in mijn ogen een signaalbron. WMC is toch geen
> signaalbron?
> mvg

Ik bedoel eigenlijk: mijn UPC abonnement biedt me alle mogelijkheden die
WMC zou moeten bieden + ook nog eens interactiviteit.

robb

"Rob" wrote:

> [...]
> WMC niet afstoten. Deze eend in de bijt begint zo langzamerhand een blamage

Ik gebruik WMC in combinatie met Digitenne en ook bij mij klopt er niet veel
van de programmanummering. De nummering van 1 tm 12 klopt, daarboven is de
nummering een zootje. Je hebt ook gelijk dat de gebruikersinterface van WMC
een aanfluiting is.