websites laden niet of slecht na Windows Vista update

Fietje

websites laden niet of slecht na Windows Vista update
Sinds ik de windows updates KB957200 en KB953155 van afgelopen week heb
gedownload, kan ik sommige sites dan weer wel en dan weer niet bereiken
(blanco pagina met status: klaar). Dit geldt voor zowel Firefox als IE7. Toch
lijkt het geheel willekeurig te zijn, want als ik een site niet kan laden in
FF, kan ik hem soms op datzelfde moment wel in IE laden.

Ik heb systeemherstel uitgevoerd van voor de updates, en toen werkte alles
weer prima. Maar omdat enkele programma's het hierdoor niet meer deden, heb
ik alles weer teruggezet. Beide updates verwijderd, dit ging even goed, maar
nu weigert internet weer sommige sites te laden...Misschien ligt het zelfs
nog aan de beveiligingsupdate KB915597 van eerder deze week, maar dan had ik
het probleem eerder dan donderdag moeten merken. Helaas kan deze update niet
verwijderd worden, dus heb ik dit ook niet kunnen testen.

Ik heb gelezen dat meer mensen ditzelfde probleem hebben sinds deze updates.
Heeft iemand enig idee hoe dit irritante probleem op te lossen valt? Het kan
ook zijn dat er iets met mijn internet is (draadloos), maar op de andere pc
(die overigens op XP draait) werkt alles prima.
Blackbird

Re: websites laden niet of slecht na Windows Vista update

"Fietje" <Fietje@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> pc
> (die overigens op XP draait) werkt alles prima.

zeg eens eerlijk, heb je een laptop, een XP-update, of zelfbouw PC?

Fietje

Re: websites laden niet of slecht na Windows Vista update
Ik heb een Acer Aspire M3640 (desktop dus) waar dus al Vista op zat, augustus
dit jaar gekocht.
Ron

Re: websites laden niet of slecht na Windows Vista update
On Sun, 2 Nov 2008 09:00:01 -0800, Fietje
<Fietje@discussions.microsoft.com> wrote:

>Ik heb een Acer Aspire M3640 (desktop dus) waar dus al Vista op zat, augustus
>dit jaar gekocht.

Zie mijn bericht vlak boven de jouwe. Mijn schoonmoeder heeft dus ook
een Acer Aspire M3640 die in augustus gekocht is.......... Je zou
bijna gaan denken dat het iets met dit type PC te maken heeft.
Fietje

Re: websites laden niet of slecht na Windows Vista update
Idd erg toevallig. Maar ik lees dat het bij jouw schoonmoeder dus al een
tijdje zo is? Ik heb er pas last van na die updates, misschien is dat toeval,
maar daar ga ik nu nog niet van uit, ook omdat ik via google meerdere mensen
vind die een soortgelijk probleem hebben. Toevallig de PC ook bij Saturn
gekocht?
Ik zit trouwens ook bij @home aka Ziggo, al zijn wij hier officieel nog niet
overgeplaatst...
Ik ben haast in staat om Windows opnieuw te installeren, maar dat is me toch
een te rigoreuze beslissing, dus ik hou het zo nog even uit. Al houd ik dit
niet lang vol, het irriteert me mateloos. Ik hoop dat er binnenkort nog een
update komt die dit probleem verhelpt. En anders probeer ik nog een keer
systeemherstel van een week geleden. Mocht daar niets uitkomen, ga ik toch
maar eens even met Microsoft bellen...

"Ron" wrote:

> Zie mijn bericht vlak boven de jouwe. Mijn schoonmoeder heeft dus ook
> een Acer Aspire M3640 die in augustus gekocht is.......... Je zou
> bijna gaan denken dat het iets met dit type PC te maken heeft.

frankie666mic

RE: websites laden niet of slecht na Windows Vista update
ook ik kan met mn hp 6370 de b-update niet downloaden,en niemand schijnt een
oplossing te hebben

"Fietje" wrote:

> [...]
> ook zijn dat er iets met mijn internet is (draadloos), maar op de andere pc
> (die overigens op XP draait) werkt alles prima.

Aad

RE: websites laden niet of slecht na Windows Vista update
Helaas mijn eerdere oplossingen bij update problemen werken hier ook niet bij.

KB951847 en KB915597 leveren alweer vanaf 2 februari ellende; Installeren
mislukt foutcodes 80242007 en 80240016. Ik heb ook al diverse truckendozen
uitgeprobeeert maar het installeren lukt niet; 847 kwan tot 20% en bleef
daarna weer "hangen".
Op 1 februari zijn nog 4 updates wel gelukt dus????
Sinds 2 februari kan ik windows media center alleen nog maar als
administrator openen en moet ik eerst verklaren dat ik de software eshell.exe
vertrouw.
Iets vandoen met de updates van 1 februari??? Je wordt er toch ....ziek van

Ik heb mijn PC, dure quadcore, met Vista Home (dus geen eigen
schijf)voorgeinstalleerd in dec 2008 gekocht, met de bedoeling me niet in
windows vista te gaan verdiepen maar mijn PC te gebruiken waarvoor ik hem
gekocht heb! Als ik al die tijd met het oplossen van problemen
beschouw.....is het een #@#-systeem!

Het lijkt wel of die updates ook maar probeersels zijn!
Ik heb het automatisch installeren van die updates voorlopig maar weer
uitgezet, anders krijg je je PC niet eens fatsoenlijk uit. "schakel de
computer niet uit- updates installeren"