windows

rob

windows
Ik heb probleem in windows mail, ik krijg van iemand jpg files toegestuurd
maar als ik de mail open krijg ik ze niet te zien.

De mail heeft een grootte van 1444kb maar als ik het open zie ik alleen een
klein stkje tekst, ook kan ik de knop bijlage opslaan niet kiezen terwijl
windows mail bij sommige mails wel aangeeft dat er een attachment bijzit.

heeft iemand een idee hoe dit te verhelpen?
Bertje

Re: windows
> [...]
> windows mail bij sommige mails wel aangeeft dat er een attachment bijzit.
>
> heeft iemand een idee hoe dit te verhelpen?

Extra - Opties - Tabbald beveiliging..
Opslaan of openen... misschien dat het dat is.. ;-)

--
Gr.
Bertje

rob

Re: windows
Bedankt bertje,

hielp helaas niet.

"Bertje" wrote:

> Extra - Opties - Tabbald beveiliging..
> Opslaan of openen... misschien dat het dat is.. ;-)
>
> --
> Gr.
> Bertje

Bertje

Re: windows
> Bedankt bertje,
>
> hielp helaas niet.

Heb je misschien iets installiert zoals Systeembeveiliging
of Zonealarm???

--
Gr.
Bertje

Re: windows
rob schreef op 31-10-2008 22:23:
> Bedankt bertje,
>
> hielp helaas niet.

Heb je soms Norton geinstalleerd staan?

rob

Re: windows
Ik heb wel norton gehad maar inmiddels eraf gehaald en vervangen door avg.
heb ook de defender aanstaan, weet niet of dat problemen geeft?

rob schreef op 31-10-2008 22:41:
> Ik heb wel norton gehad maar inmiddels eraf gehaald en vervangen door avg.
> heb ook de defender aanstaan, weet niet of dat problemen geeft?

Nee, Defender is wel 'netjes'. Maar over andere beveiligings-software
heb ik zo mijn twijfels. Schakel om te beginnen de e-mail scanner van
AVG eens uit. Desnoods AVG tijdelijk helemaal de-installeren.

rob

Re: windows
AVG uitschakelen had ook geen effect, de reden dat ik norton eraf gehaald heb
was trouwens omdat ik dacht dat het daaraan lag. Maar het probleem bleef.

rob schreef op 31-10-2008 23:47:
> AVG uitschakelen had ook geen effect, de reden dat ik norton eraf gehaald heb
> was trouwens omdat ik dacht dat het daaraan lag. Maar het probleem bleef.

Soms blijven er resten achter, de Removal Tool kan die opruimen:
http://service1.symantec.com/Support...05033108162039

rob

Re: windows
bedankt karel,

het removal tool leek nog wat weg te halen.
Alleen heeft het geen effect gehad op mijn email probleem.