Powerpoints in vista

rikka

Powerpoints in vista
Ik heb altijd powerpoints gemaakt in windows xp.
Nu ik echter vista heb, heb ik er de moed niet meer toe.
probleem: -wanneer ik afbeeldingen moet verkleinen gebruikte ik altijd
resize picture's.
Is nu ook geinstalleerd, maar als ik rechtsklik op de afbeeldingen komt het
niet in het menu.- Heb dan maar fast image geinstalleerd, maar dan zijn mijn
afbeeldingen niet om aan te zien, en mijn powerpoints kan ik ook niet meer
versturen, daar het aantal mb altijd te groot is.
Ondanks dat powerp. vista ze ook nog verkleind.
Ik zou dankbaar zijn, als ik net als vroeger spontaan mijn ppskes die ik
maak kan versturen, en gemakkelijker maken, want dat is ook niet meer zo
simpel.
Dank bij voorbaat ! Gr. Rikka
Blackbird

Re: Powerpoints in vista

"rikka" <rikka@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> Ik zou dankbaar zijn, als ik net als vroeger spontaan mijn ppskes die ik
> maak kan versturen, en gemakkelijker maken, want dat is ook niet meer zo

Het is wel simpel als je bereid bent om eens wat anders te proberen en aan
te leren. Was het allemaal zo makkelijk toen je voor het eerst met
Powerpoint begon?
Gebruik voor verkleinen etc. bijvoorbeeld Irfanview (gratis).

Jan V

> [...]

> Ik zou dankbaar zijn, als ik net als vroeger spontaan mijn ppskes die ik
> maak kan versturen, en gemakkelijker maken, want dat is ook niet meer zo

Je zult in XP TweakUIPowertoy gebruikt hebben waardoor bij rechtsklikken
op een bestand in het menu 'Resize Picture' tevoorschijn kwam. Dit programma
werkt niet in Vista.
Neem de suggestie, die anderen ook al gegeven hebben, om IrfanView te
gebruiken maar over.
Via Afbeelding > Grootte wijzigen ... krijg je legio mogelijkheden.
http://www.irfanview.com/

--
Jan V

Evelien