Probleem met slaapstand

DRIESSEN Michel

Probleem met slaapstand
Hallo,

Ik heb een PC met Windows Vista Home Premium.

Wanneer ik deze PC in slaapstand zet, dan lukt dat wel maar na enkele
ogenblikken schakelt deze PC zich vanzelf terug aan.

Wat is hiervan de oorzaak ?

Dank bij voorbaat.

Michel D.
Genk (Belgium)

Leonardo

Re: Probleem met slaapstand
"DRIESSEN Michel" <michel.driessen@ma-consult.be> schreef in bericht

> Wanneer ik deze PC in slaapstand zet, dan lukt dat wel maar na enkele
> ogenblikken schakelt deze PC zich vanzelf terug aan.
>
> Wat is hiervan de oorzaak ?

Als je ook maar even tegen het bureau oid waar je muis opstaat tik zal de
muis zich een micrometerje verplaatsen en dan komt de machine weer tot leven
omdat hij denkt een opdracht te krijgen.
Je moet dus in de slaapstand niets met je muis of toetsenbord doen.
--
Groet, Leonardo.
Navigare necesse est

DRIESSEN Michel

Re: Probleem met slaapstand
Leonardo,

Bedankt voor je antwoord.

Wanneer ik mijn PC in stand by zet, gebeurt precies hetzelfde.

Hoe komt dat dan ?

Michel

"Leonardo" <use@reply.to.invalid> schreef in bericht
> [...]

> leven omdat hij denkt een opdracht te krijgen.
> Je moet dus in de slaapstand niets met je muis of toetsenbord doen.

Rob

Re: Probleem met slaapstand
> [...]

> leven omdat hij denkt een opdracht te krijgen.
> Je moet dus in de slaapstand niets met je muis of toetsenbord doen.

Mijn machine, een Fujitsu/Siemens met Vista Home Premium, is een vaste
slaper, en is soms moeilijk wakker te krijgen. :-)
mvg
Rob

Guy Bierbooms

Re: Probleem met slaapstand
Ik heb hetzelfde probleem, en heb dat gemeld onder 'screensaver in VISTA'. Ik
kom helemaal niet aan het bureau waar de PC op staat - ik kom na lange tijd
even aan de deur van de kamer kijken waar hij staat, en dan zie ik dat hij al
terug op het beginscherm staat. Dus toch een probleem! Bovendien heb ik een
3Dtext als screensaver gedefiniëerd, en die komt niet op - de standaard
screensaver (blanko scherm) blijft bestaan.
Oplossing???
--
Guy Bierbooms