Recovery

SLe

Recovery
Een vriend van me heeft ernstige problemen met zijn Acer met Vista
Home primium. Nu had ik gedacht een recovery uit te voeren, maar hij
blijkt daarvoor tijdens de eerste installatie geen schijf te hebben
aangemaakt. Ook kan ik geen HD-partitie vinden waarop die recovery zou
moeten staan. Weet iemand hier een oplossing voor. Behalve dan een
nieuwe kopen.
Alvast ebdankt, Sjef.
Andre

Re: Recovery
Op Thu, 30 Oct 2008 14:39:06 -0700 (PDT) schreef SLe , :

> [...]
>aangemaakt. Ook kan ik geen HD-partitie vinden waarop die recovery zou
>moeten staan. Weet iemand hier een oplossing voor. Behalve dan een

Een DVD met Vista op de kop tikken, (vriend of kennis of internet),
en Vista opnieuw installeren, de licensie nummer staat op het etiket
dat normaal op de pc of laptop plakt.

Ps,
de recovery partitie kan ook Hidden staan he,
dikwijls met F11 ( kan ook een andere F-toets zijn)
tijdens het opstarten van de pc/laptop te bereiken.
dus voor windows begint te starten.
--
Groetjes
André (VB)
paduy

Re: Recovery

"Andre" <me@privacy.invalid> schreef in bericht

>knip

Gewoon tijdens de opstart op alt en f10 duwen tijdens de opstart en normaal
ga je zo direct naar de herstelconsole.Voordeel hiervan is dat t
veeeeeeeeeeeeeel vlugger gaat dan van een dvd opgestart.Na de recovery voor
alle zekerheid wel de dvd's aanmaken(hiervoor heeft acer een progje op de pc
gezet nl e recovery)voor t geval dat er nog iets ernstigers gebeurt waardoor
je ze kunt nodig hebben
paduy

Re: Recovery
SLe schreef op 30-10-2008 22:39:
> [...]
> aangemaakt. Ook kan ik geen HD-partitie vinden waarop die recovery zou
> moeten staan. Weet iemand hier een oplossing voor. Behalve dan een

Zie dee discussie:
http://forum.computertotaal.nl/phpBB...c.php?t=183426

SLe

Re: Recovery
On 31 okt, 11:36, karelV <kar...@degroeten.local> wrote:

> Zie dee discussie:http://forum.computertotaal.nl/phpBB...c.php?t=183426

Dag KarelV,
Bedankt voor je verwijzing naar het forum computertotaal. Daar
adviseert iemand (N.N.) het volgende:
''Ga naar Start, Programmas, Empowering Technology, en dan Empowering
Technology aanklikken, dan krijg je een menuutje''
Echter ik kan de Empowering Technology helemaal niet vinden, ook niet
onde bureauaccesoires>systeemwerkset.
Enig idee????
B.v.d. Sjef

Re: Recovery
SLe schreef op 31-10-2008 22:17:

> [...]
> Technology aanklikken, dan krijg je een menuutje''
> Echter ik kan de Empowering Technology helemaal niet vinden, ook niet

Nauwelijks :-( Misschien is dat onderdeel te downloaden bij acer
http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html

paduy

Re: Recovery

"SLe" <sjefleermakers@gmail.com> schreef in bericht
> [...]
> aangemaakt. Ook kan ik geen HD-partitie vinden waarop die recovery zou
> moeten staan. Weet iemand hier een oplossing voor. Behalve dan een

Nog eens als je t topic leest die karel je aangeeft zie je mijn oplossing er
ook tussen staan.Je hebt da perogje niet direct nodig want alles staat op de
verborgen partitie(tenzij je ze verwijdzerd hebt natuurlijk wat iki niet
hoop voor je want anders zal t aankopen van vista worden